دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله امید زندگی - شماره 15

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله امید زندگی - شماره 15

ماهنامه امید زندگی - شماره 15 به مباحثی از جمله: دمنوش‌های زمستانی گرم، حرکات مفید برای ورزش دست و انگشتان، «مسئولیت اجتماعی» حس گمشده کرونایی و ... می‌پردازد.

در بخشی از مجله امید زندگی - شماره 15 می‌خوانیم:

ایمنی بدن را این گونه تقویت کنید
برای این که در روزهای سرد زمستان سیستم دفاعی و ایمنی بدن را تحریک و تقویت کنید به طور مرتب ورزش کنید. فعالیت جسمی از تنش‌های عصبی می‌کاهد، استرس را دور و با وضعیت‌های افسردگی مبارزه می‌کند. مواد مغذی که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند شامل ویتامین C در مرکبات، فلفل و کیوی، روی در غلات سبوس دار، مغزها و انواع گوشت‌ها، اسید فولیک در غلات و عصاره مخمر، ویتامین A در تخم مرغ، هویج، انبه، کدو حلوایی و ویتامین‌های B5 و B6 در حبوبات، مغزها و شیر موجود هستند. با دهیدراته شدن (یعنی از بین رفتن آب بدن) سیستم ایمنی ضعیف و بدن مستعد ابتلا به انواع عفونت‌ها می‌شود. با نوشیدن آب زیاد سلول‌ها به خوبی مواد مغذی را جذب می‌کنند. پس به دفعات اما به میزان کم مایعات بنوشید و نگذارید آب بدنتان از بین برود. کم و مرتب نوشیدن آب بهتر از به ندرت و به میزان زیاد نوشیدن آب است.

کلمات کلیدی: دانلود ماهنامه، دانلود رایگان مجلات فارسی، دانلود مجله فارسی pdf، مجله اجتماعی فرهنگی، مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.