دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و هر آنچه باید درباره‌اش بدانید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و هر آنچه باید درباره‌اش بدانید

کتاب بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و هر آنچه باید درباره‌اش بدانید نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی یکی از مهم‌ترین مباحث مربوط به بازاریابی اینترنتی می‌پردازد.

وقتی بحث بازاریابی آنلاین در میان باشد، همه می‌دانیم که سرچشمه این نوع تجارت از کجا نشأت گرفته است. بدون هیچ تردیدی باید گفت نقش موتورهای جستجو به ویژه Google در روند گسترش و توسعه بازاریابی‌های دیجیتالی و اینترنتی به شدت زیاد می‌باشد. شاید اگر بگوئیم بازاریابی اینترنتی امروزی مدیون همین موتورهای جستجو است دروغ نگفته باشیم. 

اما جالب است که بعد از بیشتر از دو دهه از فعالیت موتورهای جستجو، هنوز بسیاری از افراد حتی تعداد زیادی از افراد مشغول در حوزه‌های بازاریابی و تجارت به خوبی درک صحیحی از این مسئله ندارند و گوگل را هنوز هم فقط یک سایت جستجوی معمولی می‌دانند. 

کمی اطلاعات جالب از گوگل، بزرگترین موتور جستجوی جهان بخوانید:

گوگل بیشتر از 92 درصد سهم موتورهای جستجوی جهان را در اختیار دارد. 
بیشتر از 90 درصد درآمد کمپانی گوگل از طریق فروش پکیج‌های تبلیغاتی در Google AdWords و YouTube است. 
ارزش تخمین‌زده شده گوگل در مارکت فعلی چیزی نزدیک به 740 میلیارد دلار است و بعد از کمپانی‌های Apple، Microsoft و Amazon در مقام چهارم قرار دارد. 
گوگل نزدیک به 200 کمپانی مختلف را در زیرمجموعه خود مدیریت می‌کند. 
این کمپانی فقط در سال 2017 نزدیک به 95 میلیارد دلار از تبلیغاتش به دست آورد! گفته می‌شود این مبلغ طی سال‌های 2018 و 2019 با افزایش 5 الی 15 درصدی همراه بوده است. 
سرویس ایمیل گوگل (Gmail) بیشتر از 27% از سهم کلاینت‌های ایمیلی دنیا را به خود اختصاص داده است.

کلمات کلیدی: موتور جستجو چیست، کتاب موتورهای جستجو، آشنایی با موتورهای جستجو، مهمترین قسمت موتور جستجو، تحقیق درباره موتور جستجو، آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی pdf، کسب و کار اینترنتی pdf، بازاریابی، بازاریابی اینترنتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.