دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هر آنچه از بهترین ایرپاد‌های بازار باید بدانید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هر آنچه از بهترین ایرپاد‌های بازار باید بدانید

کتاب هر آنچه از بهترین ایرپاد‌های بازار باید بدانید به بررسی و مقایسه مطرح‌ترین هدفون‌های تمام بی‌سیم موجود می‌پردازد.

همانطور که همه می‌دانیم محبوبیت و در کنار آن فروش ایرپادها و هدفون‌های تمام بی‌سیم هر روز در حال افزایش است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به طور دقیق به بررسی بهترین ایرپاد‌ها و هدفون‌های تمام بی‌سیم بپردازیم. پس با دیجیافون همراه باشید. 

در چند ماه گذشته شایعات و اظهار نظر‌های فراوانی پیرامون عرضه نسل جدید ایرپاد‌های اپل وجود داشت و خیلی‌ها درباره تغییر در طراحی و اضافه شدن تکنولوژی‌های جدید به این محصول از جمله حذف نویز‌ها و صداهای اضافی، سخن می‌گفتند، تا اینکه سرانجام شرکت اپل نسل جدید ایرپاد‌های خود را با نام ایرپاد‌پرو (Airpods pro) معرفی و همچنین اعلام کرد از تاریخ ۳۰ اکتبر این محصول در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

اپل در ایرپاد‌پرو تغییراتی در طراحی از جمله اضافه کردن سَری‌های سیلیکونی انجام داده است، و همچنین قابلیت تنظیم ورود صدای محیط به گوش را به آن اضافه کرده است. 

اما همانطور که همه در جریان هستیم اپل در این بازار تنها نیست و رقبای بزرگی را در مقابل خود می‌بیند. در این کتاب می‌بینیم این رقبای بزرگ چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

کلمات کلیدی: ایرپاد چیست، ایرپاد سامسونگ چیست، ایرپاد ۲، مقایسه ایرپاد اپل و سامسونگ، مقایسه ایرپاد اپل و سامسونگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.