دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی در اینستاگرام؛ چگونه از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده کنیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی در اینستاگرام؛ چگونه از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده کنیم؟

مهران منصوری فر در کتاب بازاریابی در اینستاگرام؛ چگونه از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده کنیم؟ به معرفی اصول بازاریابی در اینستاگرام می‌پردازد و تمامی مؤلفه‌های لازم برای بازاریابی در این شبکه محبوب را شرح می‌دهد.

بازاریابی در اینستاگرام یکی از روش‌های مؤثر و کارآمد برای تحقق اهداف کسب‌وکار در راستای تقویت بازاریابی و افزایش فروش محسوب می‌شود. با مطالعه این کتاب با مراحل عملیاتی بازاریابی در اینستاگرام آشنا خواهید شد و می‌توانید با کمترین سرمایه، بیشترین رشد و پیشرفت را شاهد باشید.

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب و پرمخاطب، با فراهم آوردن یک پلتفرم تصویر محور و پتانسیل جذب دنبال کنندگان مشتاق و تعامل فراوان، جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برای کسب‌وکارهای مختلف پیدا کرده است. این شبکه اجتماعی در طول چند سال گذشته، رشد قابل توجهی را تجربه کرده و با افزودن ویژگی‌ها و امکانات جدید و جالب، برای کاربران عادی و به خصوص برای صاحبان کسب‌وکار ارزشمندتر و سودمندتر شده است. این ارزش و سودآوری با گذشت زمان برای کسب‌وکارهای مختلف اثبات شده و لذا بسیاری از کسب‌وکارهای جدید و باسابقه به بازاریابی از طریق اینستاگرام روی آورده‌اند.

در بخشی از کتاب بازاریابی در اینستاگرام؛ چگونه از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده کنیم؟ می‌خوانیم:

ضرورت استفاده از اینستاگرام در بازاریابی
امروزه اینستاگرام به یکی از پلتفرم‌های اصلی مورد استفاده در کمپین‌های بازاریابی تبدیل شده است که البته بی دلیل نیست: این شبکه اجتماعی، طیف وسیعی از مخاطبان گوناگون دارد که از تعامل با برندهای مورد علاقه خود لذت می‌برند و این به نوبه خود باعث افزایش اثربخشی اقدامات بازاریابی می‌شود.

مزایای بازاریابی در اینستاگرام با استفاده از تحقیقات و مطالعات موردی فراوانی تأیید شده و تأثیر مستقیم آن بر جذب مشتریان راغب (lead) اثبات گردیده است. برای نمونه به آمار زیر توجه کنید:

- بیش از 25 میلیون کسب‌وکار مختلف در سراسر جهان از اینستاگرام استفاده می‌کنند و بیش از 200 میلیون کاربر اینستاگرام دست کم در هر روز از یک پروفایل تجاری (بیزینس پروفایل) بازدید می‌کنند؛
- 80 درصد کاربران اینستاگرام دست کم یک برند را در این شبکه اجتماعی دنبال می‌کنند و 60 درصد آن‌ها محصولات یا خدمات جدیدی را از این طریق پیدا و خریداری کرده‌اند؛
- دست کم 30 درصد کاربران اینستاگرام، یکی از محصولاتی که در این شبکه اجتماعی پیدا کرده‌اند را خریده‌اند؛
- 65 درصد از پرمخاطب‌ترین پست‌های اینستاگرام به وضوح حاوی تبلیغات محصولات مختلف هستند.

مردم به دنبال کردن برندهای مختلف علاقه دارند و فعالانه در پی کشف و خرید محصولات و خدمات جدید یا مورد نیازشان هستند. به علاوه، اینستاگرام نیز پیوسته در حال تلاش برای افزودن قابلیت‌های جذاب و کاربردی برای توسعه تجارت الکترونیکی در این شبکه اجتماعی پرطرفدار است.

پلتفرم تبلیغاتی اینستاگرام (Instagram ads) نتایج بسیار خوب و میزان تعامل قابل توجهی را عاید کسب‌وکار کرده و قابلیت خرید از طریق اینستاگرام نیز فرآیند فروش را با این شبکه اجتماعی تلفیق می‌نماید (در ادامه به شرح هر دو خواهیم پرداخت). مجموعه امکانات و قابلیت‌های مختلف و متنوع اینستاگرام برای فروش اینترنتی -به خصوص برای محصولاتی که جذابیت بصری دارند- ترکیب بی‌نظیری را فراهم می‌آورد که پتانسیل بالایی برای افزایش تعامل و فروش خواهد داشت.

کلمات کلیدی: instagram، آموزش instagram، آموزش اینستاگرام فارسی، آموزش اینستاگرام pdf، اموزش تصویری پست گذاشتن در اینستاگرام، آموزش اولیه اینستاگرام، ترفندهای اینستاگرام، راهنمای اینستاگرام pdf، pdf آموزش اینستاگرام، اصول بازاریابی در اینستاگرام، آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام، دانلود کتاب بازاریابی با اینستاگرام، اینستاگرام، آموزش اینستاگرام، ترفندهای اینستاگرام، راهنمای استفاده از اینستاگرام، آموزش جامع اینستاگرام، شبکه های اجتماعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.