دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب داستان صوتی اردوگاه سرخ پوستان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داستان صوتی اردوگاه سرخ پوستان

عنوان: اردوگاه سرخ پوستان
نویسنده: ارنست همینگوی
مترجم: شاهین بازیل

راوی: امیر اردلان داودی

داستان «اردوگاه سرخ پوستان»، که در سال 1924 در پاریس نوشته شده است، مثل اغلب داستان‌های همینگ‌وی نمایشی از مهابت و خشونت و تناقض‌های ذاتی زندگی بشری است. داستان حقیقتی ورای دنیای واقعی را نشان می‌دهد؛ گیریم که در آن مرز میان حقیقت و دنیای واقعی آشکارا مشهود نیست. کودکی که در کانون روایت قرار دارد - نیک آدامز- آدم اصلی مجموعه داستان «در زمان ما» - در حقیقت بخشی از شخصیتِ خودِ همینگ‌وی را بازتاب می‌دهد. این داستان و باقی داستان‌های کتاب نحوۀ رودررویی نیک نوجوان با خشونتِ جهان و کشف پلیدی‌ها است؛ مواجهۀ معصومیت با بدخیمی مهارناپذیر جریان‌های سرشته در جهان مدرن است. اما آن‌چه این داستان‌ها را متمایز و نظرگیر ساخته است، بیش از هرچیز، صورت یا شکل ارائه آن‌ها است. نحوۀ نگاهی است که راوی به جهان پیرامونش و افق‌های ورای این جهان دارد.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، دانلود کتاب ارنست همینگوی، کتاب صوتی اردوگاه سرخ پوستان، دانلود کتاب صوتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.