دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه امید زندگی - شماره 6

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه امید زندگی - شماره 6

ماهنامه امید زندگی - شماره 6 به مباحثی از جمله زندگی شاد، راهکارهای سلامتی در فصل پاییز، دستیابی به موفقیت در کسب و کار و ... می‌پردازد.

در بخشی از ماهنامه امید زندگی - شماره 6 می‌خوانیم:

برخی افراد بیشتر زمان‌ها عصبانی هستند و با این رفتار علاوه بر اینکه باعث ناراحتی دیگران می‌شوند، خودشان را هم اذیت می‌کنند و به سلامت خود ضرر وارد می‌کنند. اما ورزش کردن در اینجا هم به کمک ما می‌آید و کمک می‌کند انرژی‌های منفی شما به انرژی مثبت تبدیل شود. عصبانیت می‌تواند این احساس را در شما به وجود آورد که تحت تأثیر یک احساس غیر قابل پیش بینی و قدرتمند قرار دارید که به شما اجازه می‌دهد هر کاری بکنید! پس توجه به آن و ارائه راهکارهای کاربردی بسیار اهمیت دارد. تمرین‌های فیزیکی با تولید مقدار زیادی «اندروفین» به شما کمک می‌کند هنگام استرس و خشم به راحتی خود را به آرامش برسانید.

کلمات کلیدی: دانلود مجله فارسی pdf، مجله اجتماعی فرهنگی، مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله، دانلود ماهنامه، دانلود رایگان مجلات فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.