دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پادشاه خرس‌های قطبی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پادشاه خرس‌های قطبی

کتاب حاضر مشتمل بر دو عنوان داستان "پادشاه خرس‌های قطبی" اثر "فرانک بائوم" و "خزندۀ زشت" اثر "فلورا استیل" با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم است. این کتاب برای قرار گرفتن خوانندگان در شرایط داستان به تصاویر مناسبی آراسته گردیده است که می‌تواند برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بسیار مفید واقع گردد.

داستان‌ها حاصل اذهان پویای انسان‌ها هستند و داستانسرایان و قصه‌پردازان با استفاده از آن‌ها به بیان آمال و آرزوهای خویش پرداخته‌اند. قصه‌نویسان و قصه‌گویان در این وادی متأثر از مکان‌های زندگی، مسافرت‌ها، شنیده‌ها، خوانده‌ها، تجربیات خوب و بد، پیروزی‌ها شکست‌ها و موجودات جاندار و بی‌جانی هستند که با آن‌ها طی زندگی خویش مواجه بوده و یا آرزوی مواجهه با آن‌ها را داشته‌اند.

جانوران از پدیده‌های طبیعی هستند که انسان‌ها همواره در استیلا بر مواهب طبیعی با آن‌ها در رقابت بوده‌اند و چه بسا آرزو داشته‌اند که آن‌ها را کاملاً به خدمت بگیرند.

اغلب موجودات زنده به دلیل اینکه برای انسان‌ها ناشناخته بوده اند، همواره در قصه‌ها از صفات ویژه‌ای بنا بر اذهان قصه‌پردازان برخوردار می‌شوند. برخی از این موجودات در قصه‌ها به عنوان: راهنما، گنج‌یاب، سخنگو، پیشگو، همدم، یاور، کینه جو، پیام‌رسان و نظایر این‌ها استفاده می‌شوند، اما هر جا که لازم باشد، حائز خصایص غیر عادی نیز می‌گردند، تا بتوانند به نحو بهتری نظر شنوندگان را جلب نمایند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، The King Of The Polar Bears، Frank Baum، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، کتاب کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.