دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه امید زندگی - شماره 5

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه امید زندگی - شماره 5

ماهنامه امید زندگی - شماره 5 به بررسی راه‌های تبدیل شکست به موفقیت، شادی در زندگی، تأثیرات آموزش هنر بر کودکان، معجزات علمی قرآن و ... می‌پردازد.

در بخشی از ماهنامه امید زندگی - شماره 5 می‌خوانیم:

به زور خود را وادار کنید تبسم کنید. هر وقت تنها هستید سوت بزنید، ترانه‌ای زمزمه کنید و خلاصه طوری رفتار کنید که انگار فردی سعادتمند هستید. همین عمل شما را به سمت خوشحالی هدایت می‌کند. ویلیام جیمز، روانشناس معروف امریکا، در این باره چنین می‌گوید: ظاهرۀ این طور است که عمل بعد از احساس می‌آید ولی در حقیقت عمل و احساس با هم ایجاد می‌شوند. با تنظیم عمل خود که تحت اختیار ارادهی ماست خواهیم توانست به طور غیر مستقیم عواطف و احساسات خود را که تحت فرمان اراده نیستند به کنترل خود در آوریم.

بنابراین اگر غمگین هستیم بهترین روش برای شاد شدن آن است که چنان رفتار کنیم که انگار همیشه شاد هستیم؛ یعنی سر خود را بالا بگیریم و لبخند بزنیم و با خوشرویی حرف بزنیم. بی‌تردید مطمئن‌ترین وسیله برای دستیابی به سعادت و نیک‌بختی این است که افکار خود را تحت کنترل خویش درآوریم. به یاد داشته باشیم که شادی به شرایط بیرونی بستگی ندارد، بلکه تابع شرایط درونی ماست. آنچه ما را خرسند و سعادتمند میکند دارایی، کار یا مقام ما نیست بلکه به این بستگی دارد که چگونه به وضعیت خود می‌اندیشیم.

کلمات کلیدی: مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله، دانلود رایگان مجلات فارسی، دانلود مجله فارسی pdf، دانلود ماهنامه، مجله اجتماعی فرهنگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.