دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه امید زندگی - شماره 4

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه امید زندگی - شماره 4

ماهنامه امید زندگی - شماره 4 به بررسی عوامل موفقیت کسب و کار، 15 قدم تا شادابی در زندگی و نقش تشکل‌ها در رونق تولید می‌پردازد.

در بخشی از ماهنامه امید زندگی - شماره 4 می‌خوانیم:

اگر اهل نرمش و ورزش باشید، می‌دانید که هر عضله‌ای که در تمرین‌ها بیشتر به کار گرفته شود، قوی‌تر و بزرگ‌تر می‌شود. مغز نیز همین‌طور است یعنی هر چه شما مغزتان را بیشتر ورزش دهید این عضو مهم بدن شما گسترده‌تر و قوی‌تر خواهد شد. پس مغز هم مانند سایر اعضای بدن به وزرش و تحرک احتیاج دارد که طبق نتایج مطالعات دکتر فتوحی حل کردن جدول می‌تواند این هدف را تأمین کند. دکتر مجید فتوحی که کتابی به نام درمان حافظه نوشته است، هم اکنون عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی هاروارد در رشته نورولوژی و مشاور نورولوژی در مرکز تحقیقات بیماری آلزایمر در بیمارستان جان هاپکینز بوده و همچنین عضو آکادمی نورولوژی آمریکا، انجمن پزشکی آمریکا، سازمان بین‌المللی تحقیقات مغزی، انجمن پزشکی ساساچوست و انجمن علوم اعصاب نیز هست.

اگر شما هم می‌ترسید که بزرگ‌ترین دارایی خود یعنی حافظه‌تان را از دست بدهید و در جست‌وجوی راهی برای تقویت آن هستید،، جدول حل کنید. به طور طبیعی با افزایش سن و پیر شدن، توانایی ما برای به یاد آوردن و به خاطر سپردن کمتر و کمتر می‌شود. اما در هر سنی می‌توان این روند را کند کرد یا جلوی آن را گرفت. لابد از خودتان می‌پرسید مگر این حافظه به چه درد می‌خورد؟! بهتر است بدانید تمام کارهایی که انجام می‌دهید وابسته به همین حافظه است، از مسواک زدن دندان‌هایتان تا لذت بردن از شامی که با خانواده می‌خورید. حافظه یکی از اجزای ضروری زندگی شماست و با از دست رفتن آن که ممکن است از نشانه‌های آلزایمر هم باشد، زندگی شما مختل خواهد شد. مثلاً همین برگشتن به خانه، که ممکن است خیلی پیش پا افتاده به نظر برسد، بدون به خاطر سپردن آدرس محل زندگی ممکن نیست. علاوه بر این حافظه، انعکاسی از زندگی شماست.

کلمات کلیدی: مجله علوم اجتماعی، دانلود pdf مجله، دانلود رایگان مجلات فارسی، دانلود مجله فارسی pdf، دانلود ماهنامه، مجله اجتماعی فرهنگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.