دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کامل‌ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کامل‌ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام

کتاب کامل‌ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام، به بررسی کاربردی‌ترین نکات تجارت الکترونیک در بزرگ‌ترین رسانه‌ی مجازی می‌پردازد.

اینستاگرام پر مخاطب‌ترین رسانه‌ی اجتماعی در دنیاست که بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد. روزانه میلیون‌ها کاربر از این رسانه‌ی اجتماعی بازدید می‌کنند و به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای خود می‌پردازند. بنابراین با توجه به پتانسیل بالای این رسانه، می‌توان از آن برای اهداف بازاریابی محصولات و یا خدمات استفاده کرد. همانند هر رسانه‌ی دیگری، بازاریابی در اینستاگرام هم اصول خاص خود را دارد. 

در بخشی از کتاب کامل‌ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام می‌خوانیم:

قبل از ارائه محصول یا خدمات در پیج، به تولید محتوای آموزشی مرتبط با کسب و کارتان بپردازید. این آموزش‌ها را در قالب تصویر یا ویدیو در پیج قرار دهید. با این کار اولاً ارزش افزوده‌ای را به مخاطبانتان داده‌اید، ثانیا مخاطبانی که علاقه‌مند به حوزه کاری شما هستند، ترغیب می‌شوند شما را فالو کنند.

می‌توانید آموزش‌هایی را به صورت سریالی ایجاد و در چندین پست آن‌ها را قرار دهید. همچنین می‌توانید یک آموزش سریالی را در یک پست قرار دهید. البته تعداد این آموزش‌ها باید 10 مورد باشد. حتما در کپشن یا خود پست عنوان کنید که آموزش‌ها را ورق بزنند.

کلمات کلیدی: راهنمای اینستاگرام pdf، pdf آموزش اینستاگرام، اصول بازاریابی در اینستاگرام، آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام، دانلود کتاب بازاریابی با اینستاگرام، اینستاگرام، آموزش اینستاگرام، ترفندهای اینستاگرام، راهنمای استفاده از اینستاگرام، آموزش جامع اینستاگرام، شبکه های اجتماعی، instagram، آموزش instagram، آموزش اینستاگرام فارسی، آموزش اینستاگرام pdf، اموزش تصویری پست گذاشتن در اینستاگرام، آموزش اولیه اینستاگرام، ترفندهای اینستاگرام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.