دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش گادوت انجین مقدماتی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش گادوت انجین مقدماتی

کتاب آموزش گادوت انجین مقدماتی نوشته‌ی محمدصالح کامیاب، به معرفی یک موتور بازی سازی کاملاً رایگان و متن باز می‌پردازد.

اکثر افراد عاشق بازی کردن هستند. اما عده‌ای دیگر هم هستند که رؤیا‌های خود را دارند و به آنچه دیگران ساخته‌اند قانع نمی‌شوند. آن‌ها می‌خواهند که بازی مخصوص خودشان را داشته باشند و این طور می‌شود که آن‌ها بازی ساز می‌شوند. اگر شما هم از آن افراد هستید این کتاب را مطالعه نمایید تا چگونگی ساخت بازی با موتور قدرتمند و رایگان گادوت انجین (Godot Engine) را یاد بگیرید. گادوت انجین یک موتور بازی سازی است که به شما امکان ساخت بازی‌های دو بعدی و سه بعدی در سبک‌های مختلف را می‌دهد.

کلمات کلیدی: گادوت انجین چیست، ساخت بازی سه بعدی، ساخت بازی دو بعدی، اموزش ساخت بازی اندروید، آموزش ساخت بازی ساده، آموزش ساخت بازی رایانه ای ساده، مراحل ساخت بازی کامپیوتری، godot games، godot book،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.