دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسکیما چیست؛ معرفی ابزارها و نحوه ساخت آن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسکیما چیست؛ معرفی ابزارها و نحوه ساخت آن

کتاب اسکیما چیست؛ معرفی ابزارها و نحوه ساخت آن نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با اهمیت نشانه‌گذاری سایت و تعامل بهتر وب سایت‌ها با موتور‌های جستجو آشنا می‌کند.

نشانه گذاری اسکیما «Schema Markup» روشی برای شناساندن سایت به موتورهای جستجو می‌باشد. اسکیما کمک می‌کند تا در مورد هدف، محتوا و سایر اطلاعات سایت توضیحاتی ارائه شود تا یک موتور جستجو مثل گوگل بتواند بهتر و سریع تر داده‌ها را تجزیه و تحلیل نماید.

در بخشی از کتاب اسکیما چیست؛ معرفی ابزارها و نحوه ساخت آن می‌خوانیم:

همانطور که ما برای معرفی یک فروشگاه به دوستمان نیاز به اطلاعاتی مثل؛ خدمات، محصولات و قیمت‌های آن فروشگاه داریم. گوگل نیز برای شناسایی یک سایت نیاز به چنین نشانه‌هایی دارد، تا بفهمد که آن سایت چه محتوایی دارد تا در نتایج جستجو به کاربران نشان دهد.

در یک پاسخ کلی به سوال اسکیما چیست؟ می‌شود گفت: اسکیما مجموعه از اطلاعات کوچک است، که توسط وبمستر‌ها نوشته می‌شوند، تا موتور‌های جستجو با استفاده از این نشانه‌ها سریع تر و راحت تر به هدف سایت پی ببرند و آن‌ها را در نتایج جستجوی کاربران نمایش دهد.

یا در تعریف دیگر: به عمل نشانه گذاری صفحات مختلف سایت، برای موتور جستجو «Schema Markup» نشانه گذاری اسکیما یا «شِما» می‌گویند.
مثل هر چیز دیگری استفاده از اسکیما قوانین و معیار‌هایی دارد، که در این مقاله به مهم‌ترین سوالات کاربران در این رابطه پاسخ داده خواهد شد.

کلمات کلیدی: کدهای اسکیما، schema آموزش، افزونه اسکیما، کد اسکیما، اسکیما سایت، معنی اسکیما، استفاده از schema، آموزش استفاده از schema، schema آموزش، افزونه schema،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.