دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب وبینار چیست و چگونه می‌توان آن را برگزار کرد؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب وبینار چیست و چگونه می‌توان آن را برگزار کرد؟

کتاب وبینار چیست و چگونه می‌توان آن را برگزار کرد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با سمینارهای اینترنتی موسوم به وبینار بیشتر آشنا می‌کند و خواهید فهمید که چگونه می‌توانید از آن‌ها در راستای اهداف کسب‌وکارتان استفاده کنید.

در بخشی از کتاب وبینار چیست و چگونه می‌توان آن را برگزار کرد می‌خوانیم:

وبینار چیست؟

به زبان ساده، وبینار یک سمینار یا همایش است که به صورت اینترنتی برگزار می‌شود؛ لذا از طریق وبینار می‌توان بدون نیاز به اجاره فضا و حضور فیزیکی، یک جلسه مجازی را با گروهی از حاضرین برگزار کرد. 

از طرف دیگر، مخاطب نیز بدون نیاز به ترک منزل یا هر جایی که حضور دارد می‌تواند با استفاده از رایانه دسکتاپ یا لپ‌تاپ یا حتی گوشی موبایل خود در وبینار شرکت کند. 

وبینارها در اغلب موارد با امور تجاری و کسب‌وکار مرتبط هستند و از آن‌ها به عنوان یک تاکتیک در راستای تقویت اعتبار یا گسترش رابطه‌ها استفاده می‌شود. در عین حال، به خصوص اگر یک تیم کاری بین المللی داشته باشید می‌توانید به جای برگزاری جلسات گروهی داخلی شرکتتان به صورت فیزیکی، وبینار برگزار کنید.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب وبینار pdf، دانلود کتاب وبینار چیست با لینک مستقیم، دانلود کتاب آموزش وبینار برای موبایل، وبینار یعنی چه، وبینار چیست، چگونه وبینار برگزار کنیم، معنی وبینار، تفاوت سمینار و وبینار، نحوه شرکت در وبینار، وبینار آنلاین، تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک pdf، کسب و کار اینترنتی، کسب درآمد از اینترنت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.