دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تبلیغات بنری چیست و چطور نتیجه بهتری از این نوع تبلیغات بگیریم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تبلیغات بنری چیست و چطور نتیجه بهتری از این نوع تبلیغات بگیریم؟

کتاب تبلیغات بنری چیست و چطور نتیجه بهتری از این نوع تبلیغات بگیریم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با تاریخچه، انواع، کاربرد و روش‌های تبلیغات بنری و همچنین راهکارهایی برای استفاده هر چه بهتر از این نوع از تبلیغات آشنا می‌کند.

تبلیغات بنری یا نمایشی از آن دسته از تبلیغات نسبتاً قدیمی محسوب می‌شوند که هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. تبلیغات بنری (Display Advertising یا تبلیغات نمایشی) به عنوان یکی از انواع قدیمی و با سابقه‌ی تبلیغات، از گذشته تا کنون رشد چشمگیری داشته است.

در بخشی از کتاب تبلیغات بنری چیست و چطور نتیجه بهتری از این نوع تبلیغات بگیریم؟ می‌خوانیم:

منظور از تبلیغات بنری یا نمایشی، استفاده از تصاویر دینامیک یا استاتیک تبلیغاتی در وبسایت‌ها یا اپ‌ها و همچنین ویدئوهایی است که امکان نمایش تبلیغات گوگل (موسوم به Google Ads) را فراهم می‌کنند. هدف از این تبلیغات، انتقال پیام یا ارائه پیشنهاد به مشتریان بالقوه و کنونی است تا از این طریق به نحوی تعامل ایجاد شود. پیش از آنکه این نوع از تبلیغات پولی را بیشتر به زیر ذره بین ببریم بد نیست که نگاهی به تاریخچه آن داشته باشیم و ببینیم که از کجا پا به عرصه وجود گذاشته است.

کلمات کلیدی: انواع تبلیغات بنری، بهترین تبلیغات بنری، تبلیغات اینترنتی، بنر تبلیغاتی، تبلیغات بنری چیست، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات سایت، نکات مهم در تبلیغات بنری، نکات مهم در طراحی بنر، تبلیغات دیجیتال، سایز بنرهای تبلیغاتی، بنر ساده، جذب تبلیغات بنری، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، تجارت الکترونیک، تجارت آنلاین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.