دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF هفته‌نامه فوتبال پلاس - شماره 4

  • موضوع: مجله‌های ورزشی
  • ۲۱ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۱۸۶۱ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی هفته‌نامه فوتبال پلاس - شماره 4

هفته‌نامه فوتبال پلاس - شماره 4 مجله‌ای با هدف بررسی وقایع روز ورزشی از زاویه‌ای دیگر است.

در بخشی از هفته‌نامه فوتبال پلاس - شماره 4 می‌خوانیم:

با شروع نیمه دوم، بیانکونری به خودش آمد. اما در دقیقه ۵۶‌ام، ضربه آزاد نصیب اینتر شد. یک و دوی پریشیچ در یک کار تمرین شده با بروزوویچ، شوت محکم و زمینی پریشیچ از کنار دروازه عبور کرد. شاگردان الگری از دو سمت زمین، حملات زیادی را ترتیب دادند. در دقیقه ۶۰، ضربه رونالدو روی پاس زمینی کانسلو با برخورد به دی فرای گل نشد. در دقیقه ۶۲، بیانکونری به گل مساوی رسید. با پاس رو به عقب پیانیچ، رونالدو در موقعیت گلزنی قرار گرفت و شوت پای چپ این ستاره پرتغالی به راحتی وارد دروازه اینتر شد.

در دقیقه ۷۰، همکاری ایکاردی و پریشیچ باعث شد وینگر کروات با شزنی تک به تک شود اما شوت این بازیکن را دروازه بان لهستانی به زیبایی به کرنر فرستاد. در دقیقه ۷۶، سانتر ارسالی اسپیناتزولا و ضربه از راه دور پیانیچ، نزدیک بود وارد دروازه شود که هندانوویچ توپ را گرفت. در دقیقه ۷۸، شوت امره جان با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت. در دقیقه ۸۰، شوت از راه دور ژائو ماریو را شزنی به کرنر فرستاد. در دقیقه ۸۳، شوت از راه دور مارتینز به بیرون رفت.

کلمات کلیدی: هفته نامه اینترنتی، مجله ورزشی pdf، هفته نامه pdf، دانلود مجله فارسی pdf، هفته نامه رایگان، مجله فوتبال، دانلود هفته نامه رایگان، دانلود مجله رایگان فارسی، هفته نامه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.