دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جوانی فرصت نوآوری و شکوفایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جوانی فرصت نوآوری و شکوفایی

کتاب جوانی فرصت نوآوری و شکوفایی بر این نکته تأکید دارد که برای قرار دادن جوانان در مسیر پیشرفت باید از آیات قرآن، روایات، سیرۀ رسول اکرم (ص) و ائمۀ اطهار (ع) استمداد طلبید.

این اثر دارای سه بخش است: 1) ویژگی‌های جوانان با استفاده از احادیث، امثال، اشعار؛ 2) سفارشاتی به جوانان و آن‌ها که در زندگی جوانان نقش دارند؛ 3) معرفی صد شخصیت موفق که در جوانی دارای نوآوری و ابتکار بوده‌اند.

در بخشی از کتاب جوانی فرصت نوآوری و شکوفایی می‌خوانیم:

از بارزترین ویژگی‌های طبیعی ایام جوانی که گاه پیران و بزرگسالان نیز به آن مبتلا می‌شوند، استفاده نکردن از تجربیات گذشتگان است.
رهایی از این خامی با قبول نصیحت خردمندان و والدین، مشورت کردن با آنان و برخی راه‌های دیگر امکان پذیر است. البته بعضی از جوانان از نصیحت گریزانند و از مشورت با بزرگترها امتناع دارند و اینجا هنر بزرگترهاست که با شخصیت دادن، دوستی و تبادل فکر با جوان‌ها، نظر آن‌ها را برای استفاده از تجربه، خیرخواهی و مشورت جلب کنند.

کلمات کلیدی: جوان در قران و حدیث، توصیه قران به جوانان، جوان در اسلام، تربیت جوان از دیدگاه قرآن، سخنان بزرگان درباره جوانان، ویژگیهای جوان، ویژگیهای جوان موفق، اهمیت جوان، جوان و جوانی، اهمیت نسل جوان، نسل جوان چیست، توصیف جوانان، ویژگیهای جوان، pdf کتاب مذهبی، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.