دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حجاب و عفاف

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حجاب و عفاف

کتاب حجاب و عفاف نوشته‌ی طاهره جباری، به اهمیت حفظ حجاب و پوشش در اجتماع می‌پردازد. زن با رعایت حجاب اسلامی، علاوه بر اینکه روح خود را برای تزکیه، پالایش و قرب الهی آماده می‌کند، زمینه‌ی رشد معنوی مردان و گسترش امنیت اجتماعی را نیز فراهم می‌نماید.

به همین دلیل این اثر به پوشش و عفاف به عنوان یک حفاظ ظاهری و باطنی در برابر افراد نامحرم که مصونیت اخلاقی، خانوادگی، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد، نگاه می‌کند.

در بخشی از کتاب حجاب و عفاف می‌خوانیم:

از امام صادق علیه السلام نقل است که:

در روز قیامت زنی زیبا آورده می‌شود که به سبب زیبایی‌اش دچار گناه شده و می‌گوید خدایا تو مرا زیبا آفریدی و من گناه کردم. پس حضرت مریم علیهاالسلام را آورده، می‌گویند: آیا تو زیباتری یا این، او را زیبا آفریدیم، ولی دچار گناه نشد. مردی زیبا را می‌آورند که به سبب زیبایی‌اش دچار گناه شده و می‌گوید: خدایا تو مرا زیبا آفریدی و من با زنان گناه کردم. پس حضرت یوسف علیه السلام را می‌آورند و می‌گویند: تو زیباتری یا این؛ او زیبا بود اما گناه نکرد.

کلمات کلیدی: فلسفه حجاب pdf، دانلود کتاب مذهبی pdf، حجاب، عفاف، حجاب و عفاف، آثار و فواید حجاب، آثار عفاف و حجاب، نتایج حجاب، اثرات حجاب، خوبی های حجاب، تحقیق درباره ی فواید حجاب، تاثیر حجاب در زندگی، اهمیت حجاب و عفاف، آثار فردی حجاب، آیات حجاب، آیات حجاب و عفاف در قرآن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.