دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هشتگ چیست و چگونه بهترین هشتگ را در شبکه‌های اجتماعی بسازیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هشتگ چیست و چگونه بهترین هشتگ را در شبکه‌های اجتماعی بسازیم؟

کتاب هشتگ چیست و چگونه بهترین هشتگ را در شبکه‌های اجتماعی بسازیم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، آنچه برای استفاده‌ی درست و تأثیرگذار از هشتگ لازم است بدانید را شرح می‌دهد.

هشتگ ابزار ساده‌ای است که استفاده صحیح و حساب‌شده از آن به خصوص در برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر می‌تواند به شدت کارآمد و مؤثر واقع شود.

اگر ادعا کنیم که در این دوره و روزگار، اکثریت قریب به اتفاق مردم با هشتگ آشنایی دارند سخن گزافی نگفته‌ایم؛ اما آشنایی با یک مفهوم لزوماً به معنای درک آن نیست. به همین دلیل، در این کتاب تلاش بر این است تا آشنایی شما با کلمه هشتگ به درک هر چه بیشتر آن نزدیک شود.

در بخشی از کتاب هشتگ چیست و چگونه بهترین هشتگ را در شبکه‌های اجتماعی بسازیم؟ می‌خوانیم:

هشتگ از نظر فنی در واقع روشی برای افزودن متا دیتا (metadata) به محتوایی است که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید تا پیدا کردن، دنبال کردن و درک آن توسط کاربران و وب‌سایت‌های اجتماعی آسان‌تر شود.

هشتگ‌ها با علامت # شروع می‌شوند و به دنبال این علامت یک کلمه یا مجموعه‌ای از کلمات بدون فاصله یا علائم خاص (مثل ویرگول یا علامت نقل قول) درج می‌شود. به‌عنوان مثال، می‌توان به هشتگ‌های فارسی و انگلیسی #SEO یا #بازاریابی اشاره کرد.

توجه داشته باشید که استفاده از حروف کوچک یا بزرگ انگلیسی در هشتگ‌ها تفاوتی ایجاد نمی‌کند؛ مثلاً هشتگ #seo با هشتگ #SEO تفاوتی ندارد؛ در عین‌ حال برای سهولت در خوانایی هشتگ‌هایی که شامل چندین کلمه انگلیسی هستند می‌توان اولین حرف هر کلمه را با حرف بزرگ نوشت. از آنجایی که در زبان فارسی راهی برای تفکیک کلمات با حروف بزرگ نداریم، معمولاً بین هر کلمه از یک علامت آندرلاین (_) استفاده می‌کنیم. به علاوه می‌توانید از اعداد نیز در هشتگ‌های خود استفاده کنید.

کلمات کلیدی: هشتگ های پرطرفدار ایرانی، انتخاب هشتگ اینستاگرام، هشتگ توییتر، چگونه هشتگ بسازیم، هشتگ چیست، هشتگ چیست در اینستاگرام، هشتگ اماده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.