دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷

در کتاب فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال 2017 به دنبال مهم‌ترین فاکتورهای رتبه بندی سئو گوگل هستیم.

Google با داشتن الگوریتم‌های پیچیده، فرصت را برای کسب و کارهای آنلاین تازه ایجاد شده و کوچک ایجاد کرده است تا بتوانند با رقبای بزرگ و پر تجربه خود رقابت کنند. گوگل، در تعریف الگوریتم‌های خود ملاک‌های مهم و با ارزشی برای بالا بردن یک وب‌سایت در نتایج جستجو انجام داده است.

بک لینک‌ها هم‌چنان یکی از مهم‌ترین نشانه‌های برتری و قدرت‌نمایی از سوی Google مطرح شده است، ناگفته نماند که یک بک لینک به تنهایی نمی‌تواند در سئوی سایت شما تأثیرگذار باشد.

اما Google چگونه می‌تواند مفهوم انتزاعی و پیچیده‌ی بک لینک‌ها را به یک فاکتور مهم رتبه‌بندی قابل‌سنجش تبدیل کند؟
گوگل این فرآیند را به کمک معیاری به نام امتیاز لینک یا Link Score انجام می‌دهد. این عدد از امتیاز کیفی هرکدام از لینک‌های ورودی مجزا و تعداد لینک‌های داده‌شده به وب‌سایت به دست می‌آید. بنابراین، تعداد لینک، امری مهم در این امتیازدهی به شمار می‌آید. نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که شما نمی‌توانید در سال ۲۰۱۷ از لینک‌های اسپم و کم‌ارزش استفاده کنید.

به‌علاوه، لینک‌های گرفته‌شده از چنین دامنه‌هایی نیز ارزش بالایی برای شما به همراه نخواهند داشت؛ برای مثال google به هنگام ارزیابی تعداد لینک‌های شما، تنها یکی از آن‌ها را شمارش می‌کند. به همین دلیل، توجه اصلی شما از نظر کمی، باید معطوف به تعداد دامنه‌هایی باشد که از آن‌ها لینک می‌گیرید.

به بیان ساده‌تر Google با ایجاد چنین الگوریتمی تشخیص می‌دهد که محتوا و به‌طور کل سایت شما در چه سطح از محبوب بودن و مفید بودن برای کاربران قرار دارد و افزایش بک لینک‌های وب‌سایت شما به معنای افزایش محبوبیت و رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است.

اما محاسبه کیفیت لینک‌ها چگونه بررسی می‌شود؟

در حالی که ما می‌دانیم الگوریتم PageRank گوگل همچنان یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود، اما خوشبختانه، جایگزین‌های معتبر دیگری وجود دارند که بر اساس فرمول اصلی پیج رنک طراحی شده‌اند. وب‌سایت SEO PowerSuite که در حوزه‌ی سئو فعالیت دارد، به‌تازگی از الگوریتم InLink Rank رونمایی کرده است. نکته قابل توجه دیگری در رابطه با بک لینک‌ها و الگوریتم‌های گوگل، Anchor Text یا متن لینک بخش دیگری از بک لینک است که از جمله فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود.
Anchor Text ها نیز مانند محتوای صفحات وب شما، اطلاعات زیادی در اختیار گوگل قرار می‌دهند. به این ترتیب که گوگل بر اساس Anchor Text های لینک‌ها می‌تواند از موضوع فعالیت سایت‌ها مطلع شوند.
به همین دلیل، Anchor Text ها از موضوعات مهم در مبحث سئو به شمار می‌آیند.

کلمات کلیدی: مهم ترین فاکتورهای سئو برای وب سایت، سئو وب سایت، مهمترین فاکتورهای سئو سایت برای گوگل، بهینه سازی وب، seo، بهینه سازی گوگل، رتبه بندی وب سایت در گوگل، فاکتور های رتبه بندی گوگل، سئو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.