دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با خطاهای گوگل وبمستر تولز و راهنمای رفع آن‌ها

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با خطاهای گوگل وبمستر تولز و راهنمای رفع آن‌ها

کتاب آشنایی با خطاهای گوگل وبمستر تولز و راهنمای رفع آن‌ها تألیف مهران منصوری فر، به بررسی خطاهای وبمستر تولز یا کنسول جستجوی گوگل و اقدامات لازم برای رفع و رجوع آن‌ها جهت پیشرفت و کسب رتبه‌های بهتر در نتایج جستجو می‌پردازد.

اگر بازاریاب یا وبمستر هستید یا به هر طریقی مسئولیت رشد و افزایش ترافیک وب‌سایتی را بر عهده دارید، استفاده از کنسول جستجوی گوگل (وبمستر تولز) برای شما یک ضرورت مسلم است که هیچ تردیدی در اهمیت آن وجود ندارد.

در بخشی از کتاب آشنایی با خطاهای گوگل وبمستر تولز و راهنمای رفع آن‌ها می‌خوانیم:

با مراجعه به وب‌سایت کنسول جستجو از طریق این لینک به طور پیش‌فرض وارد قسمت Overview خواهید شد. برای مشاهده و بررسی خطاها باید از طریق منوی جانبی کنسول جستجو، عنوان Coverage را انتخاب کنید. حالا در سمت راست، گزارش وضعیت ایندکس شدن صفحات سایتتان را مشاهده می‌کنید.

در واقع، اینجا همان جایی است که می‌توانید در آن همه مشکلات عمدتاً فنی که احتمالاً مانع کسب رتبه‌های بهتر در نتایج جستجو می‌شوند را مشاهده کنید. قسمت بالای این گزارش به شکل نمودار نمایش داده می‌شود. در بالای نمودار چهار مستطیل کوچک قرار دارد که به طور پیش فرض، اولی به رنگ قرمز است. در واقع، رنگی بودن هر یک از این مستطیل‌ها به معنی فعال بودنش و نمایش گزارش نموداری آن در نمودار ستونی زیرش است.

کلمات کلیدی: خطاهای گوگل وبمستر، رفع خطاهای گوگل وبمستر، ارور های گوگل وبمستر، آموزش کامل گوگل وبمستر تولز، آموزش سرویس گوگل وبمستر، آموزش گوگل وبمستر تولز، ارور 404 در گوگل وبمستر، رفع crawl errors، آموزش گوگل وبمستر 2018،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.