دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله خبری اتونت - شماره سوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله خبری اتونت - شماره سوم

مجله خبری اتونت - شماره سوم انتشار یافت. در این شماره از نشریه اتونت به بررسی یکی از محبوب‌ترین خودرو‌های کوپه اسپرت بازار پرداخته شده و موشکافانه آن را بررسی کرده‌اند.

بی‌ ام و سری دو در ورژن M تغییرات بسیاری از نظر فنی به خود دیده است و جذاب‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد. در ادامه به معرفی جدید‌ترین خودرو‌های تیون شده توسط تیونر‌های مطرح روز دنیا و پس از آن به معرفی تکنولوژی‌های جدید خودرویی، به عنوان مثال تکنولوژی بی‌نظیر چراغ‌های دیجیتال در نسل‌های اخیر مرسدس بنز پرداخته‌ شده است.

اتونت در نظر دارد با ارائه‌ی آموزش‌های خودرویی مناسب، سطح علمی خوانندگان فارسی زبان را افزایش دهد و در هر شماره به ارائه‌ی مقالاتی از این دست می‌پردازد.

کلمات کلیدی: صنعت خودروسازی، مقاله خودرو، بهترین خودروهای جهان، اتومبیل، مجله خودرو، مجله تخصصی خودرو، دنیای خودرو، معرفی خودرو، خبر خودرویی، دنیای خودروهای لوکس، بهترین صنعت خودروسازی دنیا، صنعت خودروسازی در دنیا، اخبار خودرو، بررسی تخصصی خودرو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.