دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله خبری اتونت - شماره پنجم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله خبری اتونت - شماره پنجم

مجله خبری اتونت - شماره پنجم، انتشار یافت. در این شماره از نشریه اتونت به بررسی جدید‌ترین نسل از بی‌ ام و سری 3 پرداخته شده است. خودرویی که به جرات می‌توان آن را در زمره 10 خودروی اسطوره‌ای تاریخ قرار داد.

در کنار این بررسی زیبا و دلنشین به سراغ جدید‌ترین نسخه از لکسوس LX570 S رفته‌اند. این خودرو نیز یکی از لوکس‌ترین و البته آفرودی‌ترین خودروی‌های حال حاضر بازار دنیا است. در کنار این خودرو‌های لوکس و اسپرت به سراغ 10 خودروی دیفرانسیل عقب کارآمد رفته‌اند و بهترین‌های این رده را به شما معرفی می‌کنند.

در این نسخه بیش از گذشته به مقالات آموزشی پرداخته شده و نکاتی را پیرامون تسمه تایم خودرو، صفحه کلاچ، هیدروپلانینگ و… عرضه کرده‌اند.

اتونت سامانه اطلاع رسانی و خبری تحلیلی خودرو با هدف افزایش دانش و آگاهی مردم ایران در حوزه فناوری‌های خودرویی و تکنولوژی‌های مرتبط فعالیت خود را آغاز نموده است.

کلمات کلیدی: مجله تخصصی خودرو، دنیای خودرو، معرفی خودرو، خبر خودرویی، دنیای خودروهای لوکس، بهترین صنعت خودروسازی دنیا، صنعت خودروسازی در دنیا، اخبار خودرو، بررسی تخصصی خودرو، صنعت خودروسازی، مقاله خودرو، بهترین خودروهای جهان، اتومبیل، مجله خودرو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.