دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله خبری اتونت - شماره دوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله خبری اتونت - شماره دوم

مجله خبری اتونت - شماره دوم، انتشار یافته است. در این شماره از نشریه اتونت به سراغ یکی از خودرو‌های محبوب بازار رفته و آن را به صورت کامل برای علاقه‌مندان بررسی نموده‌اند.

تویوتا پرداو که بیش از 10 سال است در بازار حضور دارد و توانسته توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند و علاقه‌مندان خاص خود را داشته باشد. سپس به سراغ یکی از جذاب‌ترین موضوعات خودرویی روز یعنی خودروی جدید تسلا رفته و اولین تجربه رانندگی با آن را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. از مقالات تکنولوژی و آموزش‌های ویژه خودرویی که بگذریم به بررسی یکی از خودرو‌های نسبتا ارزان قیمت بازار داخلی رفته‌ (برلیانس 220 و 230) و سیر تا پیاز آن را برای علاقه‌مندان بررسی نموده‌اند.

اتونت سامانه اطلاع رسانی و خبری تحلیلی خودرو با هدف افزایش دانش و آگاهی مردم ایران در حوزه فناوری‌های خودرویی و تکنولوژی‌های مرتبط فعالیت خود را آغاز نموده است. حالا با انتشار دومین شماره از نشریه‌ی خود مطالب و مقالات علمی، خبری و تحلیلی خود را در قالب مجله الکترونیکی به خوانندگان محترم عرضه کرده است.

کلمات کلیدی: دنیای خودرو، معرفی خودرو، خبر خودرویی، دنیای خودروهای لوکس، بهترین صنعت خودروسازی دنیا، صنعت خودروسازی در دنیا، اخبار خودرو، بررسی تخصصی خودرو، صنعت خودروسازی، مقاله خودرو، بهترین خودروهای جهان، اتومبیل، مجله خودرو، مجله تخصصی خودرو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.