دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گامی به سوی زندگی به سبک اسلامی «ازدواج آسان و موانع آن»

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گامی به سوی زندگی به سبک اسلامی «ازدواج آسان و موانع آن»

کتاب گامی به سوی زندگی به سبک اسلامی «ازدواج آسان و موانع آن» نوشته‌ی محسن عباسی ولدی، روش‌های همسرگزینی را به عنوان اصلی‌ترین خشتی که در جهت بنای مبارک یک زندگی مشترک نهاده می‌شود، آموزش می‌دهد. اگر به جایگاه خانواده در پیشرفت، تعالی یا انحطاط و سقوط یک جامعه بیندیشیم، اهمیت بنا نهادن این خشت آشکار خواهد شد.

در قسمتی از کتاب ازدواج آسان و موانع آن می‌خوانیم:

انواع و اقسام ریخت و پاش‌ها، زیاده‌روی‌ها، کارهای غلط، جهیزیه‌های سنگین. همه جور چیزی را حتماً باید بخرند، بیاورند توی جهیزیه بگذارند که اقلاً یک چیز بیش‌تر از دخترخاله‌اش یا نمی‌دانم خواهرش، یا آن همسایه‌شان یا آن هم‌کلاسی‌شان داشته باشد.

این‌ها از آن غلط‌های موذی و آزاردهنده است، برای خود انسان و برای مردم. خیلی از دخترها نمی‌توانند به خانه بخت بروند، خیلی از پسرها نمی‌توانند ازدواج کنند، به خاطر همین چیزها. به خاطر همین گرفتاری ها. اگر ازدواج آسان بود، اگر مردم آن قدر سخت گیری نکرده بودند، بعضی‌ها اگر مهریه‌شان سنگین نبود، اگر این جهیزیه‌های جاهلانه نبود و پدر و مادرها به خیال خودشان برای این که مبادا دل دخترشان بشکند، خودشان را به آب و آتش نمی‌زدند، این گرفتار‌ی‌ها برای خیلی از خانواده‌ها پیش نمی‌آمد.

کلمات کلیدی: ازدواج، موانع ازدواج، عباسی ولدی ازدواج، شرایط ازدواج، مراحل ازدواج، آموزش قبل ازدواج، مشاوره ازدواج، انتخاب همسر، همسر گزینی، روانشناسی ازدواج، اخلاق در ازدواج، تشکیل خانواده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.