دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای هنرآموز متحرک‌سازی رایانه‌ای

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای هنرآموز متحرک‌سازی رایانه‌ای

کتاب راهنمای هنرآموز متحرک‌سازی رایانه‌ای به معرفی و آموزش مواردی از قبیل کاربرد رایانه در متحرک‌سازی و جلوه‌های تکمیلی، متحرک‌سازی مبتنی بر طراحی، کاربردهای متحرک‌سازی سنتی و طراحی مبتنی بر وکتور می‌پردازد.

پویانمایی یا همان انیمیشن (Animation)، فرایند ایجاد توهم حرکت و تغییر به‌وسیله نمایش سریع یک سلسله از تصاویر ثابت است که تفاوت جزئی با هم دارند. تصور می‌شود که این توهم – به‌طور کلی تصاویر متحرک – به خاطر پدیده Phi باشد. انیماتورها، هنرمندانی هستند که در ساخت انیمیشن تخصص دارند.

Animation را می‌توان به‌وسیله یک رسانه آنالوگ، ورق‌های پویانما، فیلم تصاویر متحرک، نوار ویدئو و رسانه‌های دیجیتال مانند فرمت‌های GIF، Flash و ویدئوی دیجیتالی، ضبط کرد. برای نشان دادن انیمیشن، از یک دوربین دیجیتالی، کامپیوتر یا پروژکتور و تکنولوژی‌های جدیدی که تولید شده‌اند، استفاده می‌شود.

روش‌های پویانمایی شامل متد ساخت انیمیشن سنتی و متدهای انیمیشن‌سازی استاپ موشن از اشیای دو‌بعدی یا سه‌بعدی، برش‌های کاغذی، عروسک و پیکرهای سفالی است. تصاویر به‌طور سریع و پشت سر هم، معمولا با 24، 25، 30 یا 60 فریم در ثانیه، نشان داده می‌شوند.

تیم سازندگان یک اثر پویانمایی با تکنیک دو‌بعدی رایانه‌ای، نیازمند به داشتن دانش و مهارت انجام پویانمایی دوبعدی کلاسیک هستند. بین طراحی روی کاغذ یا قلم نوری در رایانه فرقی وجود ندارد. مداد و کاغذ یا رنگ و بوم فقط ابزاری برای خلق اثر هستند و ارتباطی به هنرمند بودن فرد طراح ندارد. بنابراین پیش از هر چیز بهتر است به هنرجویان آموخت که برای ساختن پویانمایی با تکنیک دو‌بعدی رایانه‌ای، باید با اصول کلاسیک مانند طراحی شخصیت و فضا، متحرک‌سازی و قوانین دوازده‌گانه حرکت، زیبایی‌شناسی صدا و تصویر، مبانی سینما و... آشنایی داشته باشند.

کلمات کلیدی: آموزش انیمیشن سازی دو بعدی، پویانمایی، انیمیشن سازی، آموزش انیمیشن سازی، آموزش انیمیشن سازی رایگان، دانلود رایگان آموزش انیمیشن سازی، انیمیشن، آموزش انیمیشن سازی برای کودکان، آموزش رایگان انیمیشن، animation making، رشته ی پویانمایی، رشته ی انیمیشن، پایه ی دوازدهم، Animation، متحرک سازی رایانه ای،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.