دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش 3ds max

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش 3ds max

در کتاب آموزش 3ds max نوشته رابعه قرایی، مرضیه رضایی و مهدی سنجه ونلی، آموزش مراحل نصب و آشنایی با محیط نرم‌افزار بیان شده است. پیش از شروع کردن مبحث باید اطلاعات در مورد برنامه Max و فرق‌ها و نقطه اشتراک‌های آن با نرم افزارهای مشابه را داشته باشیم. در بین برنامه‌های گرافیکی، دو نرم‌افزار بسیار شناخته شده در فاز کارهای سه بعدی و انیمیشن با اسم‌های 3dsmax، Maya موجود است. که علی‌رقم وجود برنامه‌های مشابه دیگر مانندmodo ، Light Wave و...، این دو نرم‌افزار میان علاقه‌مندان به کارهای انیمیشنی، درصد بالایی از انیماتورها مایل باشند تا کارهای خود را با برنامه Maya انجام دهند، که علت آن را می‌توان در وجود دینامیک‌های گوناگون و کامل‌تر این برنامه دانست. (همچنین به کمک پلاگین‌های گوناگون موجود، می‌توان در برنامه 3dsmax نیز چنین قدرتی را انجام داد.)

اما از طرف دیگر، اگر سری به دنیای طراحی معماری، دکوراسیون و ... بزنیم مشاهده کرد که بیشتر کاربران این مشاغل طرفدار برنامه 3dsmax هستند، که با وجود دلیل‌های مختلف برای برگزیدن این برنامه در این عرصه، شاید مهم‌ترین دلیل آن را بتوان در وجود منابع آموزشی غنی در مورد این برنامه دانست. (می‌توان گفت که که برنامه Maya نیز در سال‌های اخیر در این حوزه پیشرفت چشم‎‌گیری داشته است.( اما در یک مقایسه کلی، نرم‌افزار Max از قسمت امکانات جانبی و آموزش و پشتیبانی همیشه از برنامه‌ی Maya چند قدمی جلوتر می‌باشد.

کلمات کلیدی: آموزش مدل سازی 3 بعدی، آموزش 3ds Max، انیمیشن سازی، آموزش انیمیشن تری دی مکس، کتاب آموزش تری دی مکس در معماری، 3DMAX، آموزش تری دی مکس، آموزش نرم افزار 3dmax،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.