دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه پول دوبلر - شماره 2

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه پول دوبلر - شماره 2

ماهنامه پول دوبلر - شماره 2 به قلم مهیار ضیائی با آموزش‌های تخصصی دو برابر کردن پول، مصاحبه‌ها و زندگی‌نامه‌های الهام بخش، سعی در کمک و پیشرفت خوانندگان این کتاب دارد.

مجله دو برابر کردن پول به صورت رایگان و ماهیانه منتشر می‌شود.

در بخشی از ماهنامه پول دوبلر - شماره 2 می‌خوانیم:

دو برابر کردن پول چرا؟ طی کردن تکامل پول‌سازی
دو برابر کردن پول چرا؟ زیرا پول و ثروت به سمت افرادی سرازیر می‌شود که در جهان هستی تکامل ثروت‌سازی خود را طی کرده باشند و از نظر ذهنی آمادگی کامل دریافت ثروت‌های بیشتر را داشته باشند. اگر می‌بینید که هر روز بیشتر تلاش می‌کنید اما پول زیادی به دست نمی‌آورید به این دلیل است که تلاش فیزیکی‌تان را بیشتر کرده‌اید اما تلاش ذهنی‌تان ثابت مانده و تکانی به ذهن‌تان نداده‌اید. به عبارتی می‌توان گفت شما در این تفکرید که تنها با افزایش کار فیزیکی ثروت بسازید و این در حالتی است که می‌توانید از تمام قدرت‌های موجود در جهان به نفع خودتان کمک بگیرید تا بتوانید ثروت‌های افسانه‌ای بسازید. خوشبختانه در روش دو برابر کردن پول چنان به صورت ناخودآگاه روی ذهن‌تان کار می‌شود که بتوانید ایمانی فوق‌العاده را به قدرت افکارتان پیدا کنید و در هر مرحله آن را افزایش دهید.

شما در دو برابر کردن پول به صورت کامل تکامل را طی می‌کنید. بزرگ‌ترین دستاورد این متون برای شما همین است، طی کردن تکامل!... زمانی که تکامل‌تان طی شود شما در هر صورتی موفق باقی خواهید ماند. اگر تکامل‌تان را تا هر مرحله‌ای برسانید، مثلا مرحله صد و شصت میلیون تومانی، حتی اگر تمام پول‌هایی که به دست آورده‌اید را خرج کنید باز هم می‌توانید آن پول را بسازید و فرصت‌های جدیدی می‌یابید که حتی به مبالغ بیشتر دست پیدا می‌کنید و تمام این‌ها به این خاطر است که ذهن‌تان باور کرده که به دست آوردن آن مقدار پول و مبالغ بیشتر برای شما ممکن است. ذهن پول‌سازی شما را تا هر مقداری ببیند تا همان مبلغ و دو برابر آن را به راحتی باور می‌کند و می‌تواند آن را به صورت فیزیکی به دست آورد. مثالی خیلی ساده می‌زنم تا مسئله به خوبی برایتان روشن شود.

کلمات کلیدی: ثروتمند شدن، راز ثروتمند شدن، دانلود ماهنامه پول دوبلر جلد 2، کسب ثروت، پول و ثروت، چگونه ثروتمند شویم، هنر پولدار شدن، کسب ثروت، هدف گذاری، هدف گزینی، رسیدن به هدف، پول در آوردن، راه های پول درآوردن، رسیدن به خواسته ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.