دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان فرومون و ریسلر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان فرومون و ریسلر

کتاب فرومون و ریسلر اثر آلفونس دوده، داستان زندگی چهار خانواده و افراد مرتبط با آن‌ها که در پاریس زندگی می‌کنند را روایت می‌کند. از این رمان نمایشنامه‌ای نیز در پاریس اجرا شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در بخشی از رمان فرومون و ریسلر (fromont and risler) می‌خوانیم:

دو یا سه سال از دوستی نزدیک سیدونی و کلر گذشت. سال‌هایی که سیدونی بیش از پیش با زندگی اشرافی خو می‌گرفت. رشته این دوستی ناگهان گسیخته شد.

پسر عمو ژرژ که تحت سرپرستی آقای فرومون بود از مدتی قبل وارد کالج شده بود. کلر به سهم خودش با یک لباس ملکه وار به مدرسه صومعه زنان تارک دنیا پیوست. خانواده (شِب) در این حال مشغول مذاکره در مورد گذاشتن سیدونی برای کارآموزی و یاد گرفتن یک فن و حرفه بودند. سیدونی و کلر بهم قول دوستی همیشگی دادند و قرار گذاشتند که هر ماه دو دفعه که کلر اجازه داشت که از صومعه به خانه برود همدیگر را ملاقات کنند.

در واقع گاهی سیدونی کوچک به خانه فرومون‌ها برای بازی با دوستانش می‌رفت ولی هرچه بزرگ‌تر می‌شد بیشتر متوجه فاصله زیادی می‌شد که او و آن خانواده ثروتمند را از هم جدا می‌کرد. حالا احساس می‌کرد که چقدر لباس‌هایش برای رفتن به خانه فرومون‌ها نامناسب هست.

کلمات کلیدی: رمان اجتماعی، رمان کهن، دانلود رمان خارجی، دانلود رمان اجتماعی، رمان عاشقانه، رمان خارجی معروف، رمان خارجی اجتماعی، Alphonse Daudet، fromont and risler،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.