دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاربرد رایانه در مدیریت و حسابداری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاربرد رایانه در مدیریت و حسابداری

کتاب کاربرد رایانه در مدیریت و حسابداری (خلاصه و معرفی)، حاوی مطالبی در مورد پیاده‌­سازی­‌های سیستم­‌های حقوق، دستمزد و حسابداری با نرم‌افزارهای Excel و Access است.

پس از سال­‌ها تجربه در زمینه طراحی سیستم‌­های مالی و برنامه­‌نویسی آن­‌ها و همچنین تالیف کتب رایانه، گروه نویسندگان تصمیم به تالیف کتابی برای دانشجویان مدیریت و حسابداری گرفتند.

کتاب کاربرد رایانه در مدیریت و حسابداری شامل 5 فصل و دو پیوست است. در فصل اول، آشنایی مقدماتی با سیستم­‌های رایانه‌­ای، کاربردها و اجزای آن آمده است. فصل دوم به آموزش سیستم­ عامل ویندوز 7 می­‌پردازد. در فصل سوم، ابتدا کاربرد اکسل در مدیریت و حسابداری بحث گردیده، سپس یک سیستم حقوق دستمزد را به طور کامل و با تمام جزئیات پیاده‌سازی نموده است. فصل چهارم به کاربرد اکسس در مدیریت و حسابداری پرداخته است. در این فصل یک سیستم حسابداری پیاده‌سازی گردیده است. فصل پنجم ابتدا کاربرد اینترنت را در مدیریت و حسابداری به طور کامل بیان نموده است. در پایان فصل، پست الکترونیکی، چگونگی ارسال و دریافت نامه‌­های الکترونیکی را آموزش می­‌دهد. در پیوست الف، توابع مالی و آماری آمده است و در پیوست ب، پرسش‌­های چهار گزینه‌­ای همراه با جواب آن­‌ها گنجانده شده است.

کلمات کلیدی: اصول حسابداری، کاربرد اکسل در حسابداری، کاربرد اکسس در حسابداری، دانلود کتاب آموزشی حسابداری، کتاب رشته حسابداری، حسابداری عملی، آشنایی با مفاهیم حسابداری، Excel، access، آموزش Excel، آموزش Access، جزوه کاربرد کامپیوتر در حسابداری، آموزش حسابداری با اکسل pdf، آموزش کاربرد اکسل در حسابداری، جزوه کاربرد اکسل در حسابداری، آشنایی با کامپیوتر، مبانی کامپیوتر، مبانی رایانه، مبانی اینترنت، آموزش حسابداری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.