دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهى به دریا

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهى به دریا

کتاب راهى به دریا به قلم مهدی خدامیان آرانی به تحریر در آمده است.

من فقط پانزده سال داشتم، تابستان بود و پدرم ما را به مشهد برده بود. من در حرم بودم و منتظر بودم تا اذان ظهر را بگویند و نماز را بخوانم. کنار من یکى رو به قبله ایستاده بود و دعایى را مى‌خواند.

صداى او آن قدر دل‌نشین بود که مرا مجذوب خود کرد. قطرات اشک از دیدگانش جارى بود، من هیچ وقت آن روز را فراموش نمى‌کنم. صبر کردم تا دعاى او تمام شد، از او سؤال کردم که چه دعایى مى‌خواندى؟ من تا به حال این دعا را نشنیده‌ام.
او برایم گفت که من «زیارت آل یاسین» مى‌خواندم، او برایم گفت که خود آقا دستور داده‌اند تا شیعیانش با این زیارت به او توجّه پیدا کنند، همه کسانى که منتظر واقعى آقا هستند، هر روز این زیارت را مى‌خوانند.

آن روز فهمیدم که اگر دلتنگ آقاىِ خود شدم و دلم هواى او را کرد، مى‌توانم با او این گونه سخن بگویم و «زیارت آل یاسین» را بخوانم. بیش از بیست سال از آن ماجرا گذشت و من تصمیم گرفتم تا این کتاب را براى تو بنویسم. دوست داشتم تا تو هم با این زیارت آشنا شوى، مى‌خواستم تو هم با امام زمان این گونه نجوا کنى.

کلمات کلیدی: نهج البلاغه، ادعیه، زیارت آل یاسین، زیارت نامه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.