دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گزیده‌ای از اخلاق و تربیت در نهج البلاغه و غررالحکم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گزیده‌ای از اخلاق و تربیت در نهج البلاغه و غررالحکم

کتاب گزیده‌ای از اخلاق و تربیت در نهج البلاغه و غررالحکم نوشته‌ی رحمت پوریزدی و هادی احمدی، بخشی از سخنان تربیتی و اخلاقی امیرالمومنین همراه با شرح آن گردآوری شده است.

کتاب نهج البلاغه، گزیده‌ای از سخنان ادبی امام علی (ع) است که سید رضی در اواخر قرن چهارم قمری آن را گردآوری کرده است. این کتاب توسط گروهی از علما به دلیل محتوای غنی و همچنین بلاغتش، به «اخ‌ القرآن» برادر قرآن نام‌گذاری شده است. معیار انتخاب سخنان امام علی در این کتاب فصاحت و بلاغت عنوان شده است. به همین دلیل کتاب نهج‌البلاغه، به معنای «راه و طریق آشکار بلاغت» نامیده‌ شده و شامل سه بخش خطبه‌ها (241)، نامه‌ها (79) و کلمات قصار (480) است. 

کتاب غُرَرُ الحِکَم و دُرَرُ الکَلِم (به معنای اندرزهای برتر و سخنان چون دُر) کتابی مشتمل بر 10760 سخن از سخنان کوتاه و جذاب امیرالمؤمنین، تألیف ابوالفَتح آمِدی از دانشمندان قرن پنجم هجری است که بر اساس حروف الفبا در 91 باب تنظیم شده است. 

کلمات کلیدی: شرح نهج‌البلاغه، دانلود کتاب کامل نهج البلاغه pdf، دانلود کتاب نهج البلاغه برای موبایل، دانلود نهج البلاغه با ترجمه فارسی برای اندروید، نهج البلاغه اندروید، معنی نهج البلاغه، بهترین تفسیر نهج البلاغه، نهج البلاغه، خطبه های نهج البلاغه حضرت امیر المومنین، حضرت علی، غررالحکم pdf، غررالحکم فارسی، امیرالمومنین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.