دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پادشاه صورت و معنا: نمونه‌ای از جواهرات حافظ برای حافظ نخوانده‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پادشاه صورت و معنا: نمونه‌ای از جواهرات حافظ برای حافظ نخوانده‌ها

کتاب پادشاه صورت و معنا: نمونه‌ای از جواهرات حافظ برای حافظ نخوانده‌ها اثر مسعود خیام، یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه تازه‌هایی از ادبیات کهن، برای نوجوانان است که در آن برخی واژه‌ها، اصطلاحات و تعبیرهای بیست غزل حافظ به بیانی ساده برای نوجوانان و جوانان تشریح و تفسیر شده است.

حافظ برای جوانان نام دیگر کتاب پادشاه صورت و معنا: نمونه‌ای از جواهرات حافظ برای حافظ نخوانده‌ها است.

این کتاب متعلق به حافظ نخوانده‌هاست. آنان در این کتاب با خواندن حافظ آشنا می‌شوند و نکات مهمی از زندگانی او در می‌یابند. برای سهولت خواندن حافظ، اشعار به دو صورت عادی و شکسته ارائه شده است. اگر تاکنون حافظ نخوانده‌اید، این شروع مناسبی‌ است.

کلمات کلیدی: حافظ، حافظ خوانی، حافظ خوانی نوجوانان، آشنایی با حافظ، چگونه حافظ بخوانیم، بهترین روش برای حافظ خواندن، غزلیات حافظ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.