دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 100 پرسش و پاسخ در فقه و حقوق اقتصادی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 100 پرسش و پاسخ در فقه و حقوق اقتصادی

کتاب 100 پرسش و پاسخ در فقه و حقوق اقتصادی اثر علی شهنوازی و مصطفی کریم زاده خویی به مسئله فقه و حقوق اقتصادی، که رشته دانشگاهی جدیدی است پرداخته است.

این رشته از ترکیب سه دانش فقه، حقوق و اقتصاد تشکیل یافته است. راه‌اندازی رشته فقه و حقوق اقتصادی این فرصت را فراهم نموده که با یک نگاه سیستمی به تعاملات بشری در چارچوب یافته‌های فقهی، حقوقی و اقتصادی توجه شود.

مطالب این کتاب در سیزده حوزه و در قالب پرسش و پاسخ می‌کوشد به شفاف شدن موضوع یاری رساند. این سیزده حوزه که هریک در قالب یک فصل آمده عبارت از ۱-نظام اقتصادی اسلام، ۲-آیات الاحکام حقوق اقتصادی، ۳-فقه و حقوق محیط‌زیست، ۴-فقه و حقوق مشارکت‌های تجاری، ۵-فقه و حقوق بازارهای مالی، ۶-مسئولیت مدنی، ۷-تحلیل اقتصادی حقوق، ۸-حقوق رقابت، ۹-حقوق قراردادهای بین‌المللی، ۱۰-حقوق تأمین مالی سرمایه‌گذاری خارجی، ۱۱-فقه و حقوق ابزارهای مشتقه، ۱۲-حقوق بازار بورس و ۱۳-اقتصاد ایران می‌باشند.

رشته فقه و حقوق اقتصادی به‌جای نگاهی انتهاگرا، رویکردی فرایندی را تعقیب کرده و می‌کوشد اقتصاد را در چارچوب فقه و حقوق بررسی نماید و دیدی پیشرفته‌تر از مطالعه فقه، حقوق و اقتصاد به‌تنهایی ایجاد می‌کند. مطالب کتاب در دو قسمت شامل سیزده فصل به ترتیب حوزه‌های مورد اشاره و منابع مرتبط با فصول، سازمان‌دهی شده است.

کلمات کلیدی: فقه، حقوق اقتصادی، حقوق اقتصادی چیست، معرفی رشته حقوق اقتصادی، تعریف حقوق اقتصادی، رشته حقوق اقتصادی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.