دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مفاهیم نوین جامعه شناسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مفاهیم نوین جامعه شناسی

کتاب مفاهیم نوین جامعه شناسی در راستای «فرهنگ فشردهٔ جامعه شناسی»، با همان سبک و سلیقه (دوسویه، دو زبانه و همراه با تلفظ واژه‌ها) توسط حسین شیران تهیه و ترجمه و تنظیم شده است و با همان اهداف (تمرین استفاده از متون زبان تخصصی، تقویت ترجمه و تصحیح تلفظ) با نهایت احترام تقدیم محضر شما دوستان و همکاران جامعهشناس و جامعه‌اندیش می‌شود.

برای رسیدن به این اهداف بهتر آن است که مطالعهٔ کتاب را از سمت چپ آغاز کنید یعنی ابتدا متن اصلی آن را بخوانید و در این حین سعی کنید بدون توجه به متن ترجمه شده، خود با دقت کتباً یا شفاهاً به ترجمه و درک مطلب بپردازید و بعد با حوصله نتیجهٔ کار خویش را با متن ترجمه شده مقایسه کنید.

لازم به ذکر است که متن اصلی این اثر برگرفته از کتاب Contemporary Sociological Theory (نظریهٔ جامعه شناختی معاصر) با زیرعنوان An Integrated Multi-Level Approach (یک رویکرد چندسطحی یکپارچه) نوشتهٔ Doyle Paul Johnson (دوئل پل جانسون) استاد دانشگاه تگزاس می‌باشد. این کتاب در اصل 3 بخش و 21 فصل دارد و در سال 2008 از سوی انتشارات Springer منتشر شده است. جهت آشنایی بیشتر دوستان، متن پیشگفتار این کتاب (به زبان اصلی) به همراه عناوین بخش‌ها و فصل‌هایش در پایان همین اثر ارائه شده است.

کلمات کلیدی: جامعه شناسی، فرهنگ فشرده جامعه شناسی، مقاله جامعه شناسی، دانلود کتاب مفاهیم نوین جامعه شناسی، فرهنگ جامعه‌شناسی، dictionary of sociology، دانلود فرهنگ علوم اجتماعی، مفاهیم نوین جامعه شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.