دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش ساخت سایت آپلود عکس با CF Image Hosting

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش ساخت سایت آپلود عکس با CF Image Hosting

کتاب پیش رو آموزش ساخت سایت آپلود عکس با استفاده از اسکریپت رایگان و قدرتمند CF Image Hosting نام دارد که به شما از صفر تا صد راه اندازیِ راه اندازیِ سایت آپلود عکس را آموزش می دهد. کامل ترین کتاب در این زمینه است که به صورت تصویری گام به گام تا داشتن یک سایت حرفه ای بارگذاری عکس شما را یاری می کند.

در این کتاب، اول به مشخصات این اسکریپت اشاره شده. بعد به نحوۀ تامین احتیاجات پرداخته شده است. پس از آن آموزش نصب اسکریپت CF Image Hosting به صورت تصویری و کامل خدمت شما ارائه شده است. پس از آن آموزش فارسی سازی سایت، همچنین ویرایش قسمت های مختلف ناحیه کاربری شرح داده شده است. در انتها هم به تمامی تنظیمات سایت اشاره شده و آموزش تمامی بخش های سایت خدمت شما تقدیم شده است.

اگر می خواهید در طی یک روز سایت آپلود عکس خود را بسازید همین الان این کتاب را به رایگان دریافت کنید. ویژگی بارز این آموزش نحوۀ فارسی سازی سایت به طور کامل و جامع به صورت تصویری است.

کلمات کلیدی: آموزش CF Image Hosting، آموزش ساخت سایت آپلود عکس، اسکریپت CF Image Hosting،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.