دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 5G: نسل پنجم شبکه‌های موبایل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 5G: نسل پنجم شبکه‌های موبایل

برخی از کارشناسان و مدیران شرکت‌های بزرگ دنیا اعتقاد دارند، 5G زندگی بشر را متحول خواهد کرد و یکی از بزرگ‌ترین دستاوردها پس از اینترنت است. پیش‌بینی می‌شود 5G دنیای اسمارت‌فون‌ها، خودران‌ها، روبات‌های پرنده، اینترنت اشیا و شهرهای هوشمند را دگرگون کند چون سرعتی صدها برابر سرعت تبادل اطلاعات روی 4G یا LTE ارایه می‌کند. برخی از شرکت‌ها به دنبال این هستند که 5G بتواند احساس داشته باشد و درک کند. جنس اطلاعات تبادلی براییش مهم باشد و به طور هوشمند با اینترنت و ارتباطات مختلف رفتار کند.

فهرست مطالب این کتاب الکترونیکی:
مقدمه (وقتی از 5G حرف می‌زنیم، دقیقاً از چه حرف می‌زنیم؟)
تاریخچه مختصری از شبکه‌های موبایل
دنیای دیوانه شبکه‌های موبایل آینده
دیوانگی در شبکه‌ برای زندگی راحت‌تر
5 نکته که باید درباره شبکه‌های 5G بدانیم
شبکه‎های 5G برای ما چه خواهند کرد؟

کلمات کلیدی: شبکه های موبایل، اینترنت 5G، شبکه‌های 5G، نسل جدید شبکه های موبایل، شبکه های 4G، اینترنت 4G، شهر هوشمند، تبادل اطلاعات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.