دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مبانی آموزش بازی سازی به کودکان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مبانی آموزش بازی سازی به کودکان

آیا شما از اینکه فرزندتان کامپیوتر و یا تبلتش را روشن می‌کند و شروع به بازی کردن می‌کند و ساعت‌ها زمانش را با این دستگاه‌ها سپری می‌کند، راضی هستید؟

دو دیدگاه در پاسخ به این سوال وجود دارد.

عده از والدین از این قضیه بسیار خوشحال‌اند چون دیگر نیازی نیست قر و لندهای بچه خود را بشنوند و یا به سوال های آن ها پاسخ دهند و یا بهانه های رفتن به شهر بازی و خرید آن ها را برطرف کنند.

اما عده دیگری از والدین ازین قضیه ناراحتند و احساس می‌کنند وقت بچه های آن ها می‌تواند ارزشمند تر از آن باشد که با بازی کردن پای کامپیوتر و لپتاپ تلف شود و مهم‌تر از همه، می‌ترسند  فرزندان آن‌ها بی فکر بار بیاد و به یک آدم تنبل تبدیل شود.

البته در اینجا لازم می‌دانم یک نکته را اعلام کنم:

به همان میزان که وجود تعدادی از بازی های کامپیوتری می توانند کودکان ما را تنبل بار بیاورد بازی‌هایی وجود دارد که نوعی تفکر درست و منطقی و یا بکار گیری قدرت ذهنی و منطقی فرزندان را درگیر می‌کند و به نوعی آن ها را پرورش میدهد و جنبه یادگیری برای آن ها دارد.

کلمات کلیدی: آموزش ساخت بازی های رایانه ای، آموزش بازی سازی به کودکان، بازی های رایانه ای،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.