دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نگاهی بر نام پای و سای پای

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نگاهی بر نام پای و سای پای

کتاب فارسی نگاهی بر نام‌پای و سای‌پای (محاسبات علمی در پایتون 3.5 - شامل آرایه‌های، برازش منحنی، دورن‌یابی، انتگرال‌گیری عددی، آمار و توزیع‌های پیوسته و گسسته، خوشه‌بندی، پردازش تصویر و...)

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خودو فان روسوم (به هلندی: Guido van Rossum) در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد.
این زبان برنامه نویسی با داشتن کتابخانه های گسترده روشهای بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبانها و ابزار های مختلف به آسانی فراهم می کند. متن باز (اوپن سورس) بوده و یادگیری و استفاده از آن در عرض چند روز ممکن است. کد های نوشته شده در این زبان در محدوده وسیعی از پلتفرم ها مانند لینوکس، ویندوز، مک و حتی گوشی های موبایل قابل اجرا است.

کلمات کلیدی: آموزش NumPy، آموزش SciPy، آموزش برنامه نویسی پایتون، آشنایی با زبان برنامه نویسی پایتون، آرایه های عددی پایتون، آموزش Python،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.