دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سلمان پاک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سلمان پاک

«آنچه را سلمان میداند، اگر ابوذر میدانست کافر میشد.» پیامبر اسلام

لویی ماسینیون(۲۵ ژوئیه ۱۸۸۳ - ۳۱ اکتبر ۱۹۶۳) شرق‌شناس و اسلام‌شناسی فرانسوی و محقق تاریخ آن بود. با وجود این که کاتولیک مذهب بود، اما سعی کرد تا اسلام را از درون بشناسد، و به این ترتیب تآثیر عمیقی بر نگاه غرب بر اسلام گذاشت. ماسینیون دانشمندی نامور بود که در واقع بنیان‌گذار مطالعات تصوف ایرانی و اسلامی است. تحقیقات او هنوز جزو معتبرترین تحقیقات اسلام‌شناسی است. کتاب «سلمان پاک» او روایتی جذاب است. آثار ماسینیون متفکرانه و مفیدند. او سی و پنج سال ریاست کرسی جامعه‌شناسی اسلامی را در کلژدوفرانس بر عهده داشت.

لویی ماسینیون در این کتاب مینویسد:
«شیعه و سنی هر دو سلمان فارسی را از صحابه پیغمبر می شناسند. سلمان یکی از سه نفر غیرعرب اولیه است که مسلمان شده (دو تن دیگر عبارتند از شعیب یونانی یا رومی و بلال حبشی) و این سلمان خصوصاً از حیث ظاهر و وضع و حال عجمی (ایرانی) از دیگران قابل تشخیص بوده است.»

نام اصلی کتاب: Salman Pak et les premices spirituelles de l''''Islam Iranien

کلمات کلیدی: آثار ماسینیون، Salman Pak et les premices spirituelles، دانلود کتاب سلمان پاک دکتر شریعتی، سلمان، یاران پیامبر، اسلام‌شناسی فرانسوی، اسلام، اسلام شناسی، کتاب های دکتر علی شریعتی، شیعه، درباره سلمان ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.