دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتابچه خلاصه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتابچه خلاصه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه

برگزاری همایش‌های علمی نقش غیرقابل‌انکاری در راستای اشتراک دانش بین اساتید دانشگاه، فعالان صنعت و دانشجویان دارد. درواقع این همایش‌ها فرصتی برای هم‌اندیشی و بحث میان کلیه افراد صاحب‌نظر در زمینه موضوعات مطرح‌شده در کنفرانس فراهم می‌آورد. در این راستا موسسه آموزش عالی علاءالدوله سمنانی گرمسار مفتخر است که «دومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه» را با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران جهت تبادل اطلاعات و معرفی آخرین دستاوردهای پژوهشی درزمینه مدیریت ساخت و پروژه و ارتقاء سطح علمی دست‌اندرکاران و دانشجویان صنعت ساخت برگزار نماید. این کنفرانس با محوریت پژوهش‌های نوین در مدیریت ساخت در روز دهم بهمن‌ماه 1394 در محل مرکز همایش‌های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار خواهد شد. به‌طورکلی این کنفرانس اهداف ذیل را دنبال می‌نماید:
- آشنایی با افق های جدید تحقیق و پژوهش در زمینه‌های گوناگون مدیریت ساخت و پروژه
- تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه مدیریت پروژه پیرامون توسعه و به‌کارگیری تکنیک‌های نوین این رشته در شرایط موجود صنعت ساخت ایران
- جلب‌توجه صاحب‌نظران و سیاستگزاران بخش‌های مرتبط به اهمیت استفاده از تکنیک‌های مدیریت پروژه برای تکمیل موفقیت‌آمیز پروژه‌ها
- توسعه شبکه ارتباطی بین صاحب‌نظران مدیریت ساخت و پروژه و فراهم‌سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات بین اهالی صنعت، دانشگاهیان و دانشجویان
- ایجاد شرایط اولیه برای بکار بستن زمینه‌های گوناگون مدیریت پروژه در پروژه‌های راه‌سازی
محورهای اصلی همایش شامل مدل‌سازی اطلاعات ساختمان، تکنیکهای جدید مدیریت پروژه، پیمان و قرارداد، تکنولوژی بتن و روش ساخت و توسعه پایدار در صنعت ساخت هست. در کل تعداد 180 مقاله به دبیرخانه کنفراس ارسال شده است که بیش از 50 مقاله پس از مرور توسط دو داور برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است. همچنین تعداد 50 مقاله هم برای ارائه به‌صورت پوستر علمی انتخاب شده‌اند.
مقالات پذیرفته شده در سایت سیویلیکا و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه خواهند شد. این مقالات از دانشگاه‌های سراسر ایران شامل موسسه آموزش عالی علاءالدوله سمنانی، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه تهران، دانشگاه مالک اشتر، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، موسسه آموزش عالی آل طه، و موسسه آموزش عالی ایوانکی به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردیده‌اند. مقالات تأییدشده برای ارائه شفاهی در سه پنل پژوهش، صنعت و ترویجی ارائه خواهند شد. ضمناً پنل اصلی (پژوهش) شامل سخنرانی‌های برتر، مراسم افتتاحیه و جشن اختتامیه به‌صورت زنده از طریق اینترنت قابل‌مشاهده است که اطلاعات کامل در سایت کنفرانس موجود است.
غیر از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران که همکاری بی‌نظیری با دبیرخانه کنفرانس داشتند دانشگاه علم و صنعت ایران، انجمن بتن ایران، سویلیکا و انجمن مدیریت پروژه ایران از این کنفرانس حمایت کرده‌اند. همچنین شرکت‌های توسعه و انرژی آنیل، راه‌سازی – ساختمانی آرمین پی خراسان، لیکا، شیمی ساختمان، پاکدشت بتن و آپتوس ایران به‌عنوان حامی مالی برگزاری این کنفرانس را ممکن ساختند. دبیرخانه کنفرانس از همه این عزیزان و سایر افرادی که به شکل‌های مختلف موجبات برگزاری شایسته کنفرانس دوم را فراهم کردند کمال تشکر را دارد.

کلمات کلیدی: کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه، کنفرانس علمی، همایش علمی، شهرسازی، مدیریت پروژه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.