دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کسب و کار خانگی و اهمیت آن ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کسب و کار خانگی و اهمیت آن ها

کسب و کار خانگی یکی از جذاب ترین انواع کسب و کار است. در اینجا منظور ما از کسب و کار خانگی " فعالیتی اقتصادی است که در محل سکونت شخصی و با کمک امکانات منزل راه اندازی می شود. " استفاده از فضا و منابع ارزان منزل، هزینه ی راه اندازی آن را پایین آورده است. همچنین ریسک کمتر و ساعات کاری اختیاری، این نوع کسب و کار را به یکی از جذاب ترین کارهای جهان تبدیل کرده است، کسب و کار خانگی در خانه شکل می گیرد و انعطاف بیشتری به زندگی می دهد.

این کتاب شامل موارد زیر می باشد:

تعریف کسب و کار خانگی

رموز کسب و کارهای خانگی موفق

کسب و کار اینترنتی

کلمات کلیدی: کسب و کارهای خانگی، کسب و کار، مزایای کسب و کار خانگی، مشاغل خانگی، انواع مشاغل خانگی، راه اندازی کسب و کار خانگی، کسب درآمد در خانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.