دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بصیرت و رهبری

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بصیرت و رهبری

این پژوهش باعنوان بصیرت ازدیدگاه رهبری نوشته شده است.بصیرت از دیدگاه رهبری ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.به همین دلیل بر ما واجب است به این موضوع توجه کنیم.یکی از موضوعاتی که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ،حضرت آیت الله خامنه ای در چند سال اخیر به آن تأکید داشتند ،مفهوم« بصیرت» و ضرورت برخورداری و بهره مندی از آن در عرصه های سیاسی و اجتماعی بوده است و مشکل اصلی جامعه اسلامی را نبود بصیرت و ضرورت در این عرصه عنوان نموده اند. به جرأت می توان گفت دلیل همه انحرافات سیاسی و اعتقادی که تا کنون ملت ها با آن روبرو بوده اند و بعضا به نابودی و انحطاط آنان نیز منجر شده ،رفتارها ،تصمیم گیریهاو موضع گیریهای بدون بصیرت بوده است.

بصیرت عبارت است از آینده ای واقع گرایانه،محقق الوقوع وجذاب برای سازمان شما.بصیرت،بیان صریح شما ازسرنوشتی است که سازمانتان باید به آن سمت حرکت کند؛آینده ای است که برای شما به گونه های مهمی موفقیت آمیزترومطلوب تر ازوضعیت فعلی آن است؛بصیرت همیشه باآینده سروکاردارد.درواقع بصیرت آنجایی است که فردا آغازمی شود؛زیرا آن چیزی را بیان می کند که شماودیگرکسانی که دربصیرت سهیم هستید، می خواهیدبرای ایجاد آن جدی کارکنید.بصیرت فقط ایده یاتصوری ازآینده ای مطلوب تر برای سازمان است.البته بصیرت صحیح ایده ای است که آن چنان تولید انرژی می کندکه درواقع با به کارگیری مهارت ها،استعدادها ومنابع لازم برای محقق کردن آن،آینده را به طورجهشی آغازمی کند.

کلمات کلیدی: بصیرت، رهبر انقلاب اسلامی، آیت الله العظمی سید علی خامنه ای، بیرت از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.