دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دموکراسی (بهترین ساختار سیاسی کدام است؟)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دموکراسی (بهترین ساختار سیاسی کدام است؟)

کتاب دموکراسی (بهترین ساختار سیاسی کدام است؟) نوشته‌ی قیصر خسروان (کللی) آزادترین ساختار سیاسی را با ساده‌ترین جملات در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

آزادی روح جامعه است. این کتاب کم حجم با عنوان "دموکراسی" که به صورت کلی ساختار یک نظام سیاسی و جامعه‌ی آزاد را ارئه می‌کند چکیده‌ی دو کتاب "مانیفیست دموکراسی" و "مانیفیست جامعه‌ی آزاد" است. 

درمیان ساختارهای دموکراتیک سه ساختار کلان را باید برشمرد که پوشش دهنده‌ی حقوق فردی و اجتماعی شهروندان هستند. این سه ساختار کلان نخست پادشاهی سمبلیک و دوم جمهوری و سوم پارلمانتر هستند. نویسنده از لحاظ ارزش سیاسی و اولویت اجتماعی در میان این سه ساختار جایگاه نخست را به پادشاهی سمبلیک و جایگاه دوم را به جمهوری و جایگاه سوم را به پارلمانتاریسم اختصاص می‌دهد.

کلمات کلیدی: سیاست آزاد، انواع سیاست، دموکراسی، قیصر کللی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.