دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یادگیری زبان به کمک رایانه در محیط مودل

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یادگیری زبان به کمک رایانه در محیط مودل

دانلود کتاب یادگیری زبان به کمک رایانه در محیط مودل: نظریه و کاربرد

از آنجا که امروزه فناوری اطلاعات با زندگی ما گره خورده است، و نیاز روز افزون به فراهم نمودن فرصت های آموزشی برای افراد جامعه در همه جای کشور احساس می شود، کتاب حاضر با هدف کمک به فرایند "هنجار شدن" آموزش رایانه ای زبان در ایران از طریق محیط آموزش مجازی مودل نگاشته شده است. در طول کتاب، سعی شده است که امکانات متعدد و غنی این محیط مورد بررسی قرار گرفته و با ذکر مستندات پژوهشی و آموزشی، مراحل نصب، آماده سازی، و بکارگیری این دوره افزار در فرایند یادگیری - یاددهی معرفی شوند.
اگرچه کتاب حاضر با دید آموزش زبان نوشته شده است، اما مطالب عنوان شده در مورد استفاده از فناوری در آموزش اغلب جنبه عمومی داشته و قابل تعمیم است. معلمان سایر رشته های درسی نیز می توانند با بهره گیری از قابلیت های آموزش مجازی سامانۀ مودل، چه به عنوان ضمیمه ای به دوره های رایج آموزش کلاسی (چهره به چهره)، و یا رابطی مستقل در آموزش، اقدام به راه اندازی دوره های مجازی خود کنند. همچنین زبان های متعدد این بسته ی آموزش مجازی رایگان از جمله فارسی، مفید بودن بیشتر آن را در محیط های متفاوت باعث می شود.

کلمات کلیدی: آموزش زبان با مودل، آموزش مجازی، آموزش مودل، آموزش moodle،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.