دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی موتورهای جست و جو

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی موتورهای جست و جو

بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، شکلی از بازاریابی اینترنتی است که شامل فعالیت های ترویجی به منظور افزایش امکان دیده شدن وبسایت در صفحات نتایج موتورهای جستجوی از طریق بهینه سازی و تبلیغات می شود. SEM ممکن است از بهینه سازی وبسایت (سئو)، که شامل طراحی مجدد یا بهبود محتوای سایت می شود، و یا از خدمات تبلیغات کلیکی (pay per click: ppc) استفاده نماید تا جایگاه بالاتری در نتایج جستجوها کسب نماید.
به عبارت دیگر، بازاریابی موتورهای جستجو، عبارتی کلی می باشد که شامل تبلیغات کلیکی و بهینه سازی سایت می شود.

کلمات کلیدی: فروش اینترنتی، بازاریابی در اینترنت، جذب کاربر، بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از طریق اینترنت، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی موتورهای جست و جو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.