دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معلولان شکست ناپذیر

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معلولان شکست ناپذیر

ما دیر یا زود خواهیم مُرد و جسم ما چه معلول باشد و چه سالم، مهم نیست (هیچکس معلول بودن را دوست ندارد ولی وقتی معلولیت جزء لاینفک زندگی ما شد، مجبوریم معلولیت خودمان را فراموش کنیم وبرای ساختن یک زندگی متعالی تلاش کنیم). انسان برای خلق و آفرینش توانستن و موفقیت به دنیا آمده است و معلولیت وسلامتی دلیلی بر این نیست که از خلاقیت خودمان باز مانیم. برخی افراد سالم جسمانی فکر می کنند همین که تن سالمی داشته باشند یا دارند، کافی است و این کار بزرگی است، آیا حیف نیست با این جسم سالم هیچ قدرت واراده ای برای خلق موفقیت زندگی خودمان نداشته باشیم؟ چقدر کوته بینانه است که قدرت جسم را فراتر و بیشتر از قدرت اندیشه و ذهن اندیشه ورز و نیروهای روانی بدانیم. وقتی من نتوانم در زندگی به موفقیتی داست یابم جسم سالم به چه دردم می خورد که داشته باشم یا نداشته باشم؟ برخی معلولان فکر می کنند اگر جسم سالمی داشتند حتما می توانستند به موفقیت دست یابند، در حالی که خیلی از افراد سالم هستند که با وجود سلامتی کامل جسمانی خودشان، قادر به خلق موفقیت زندگی خودشان نیستند (و غرق ناامیدی، ناتوانی، افسردگی، ترس واضطراب و هزاران ناراحتی روانی وفکری هستند) پس چرا یک معلول فکر کند موففقیت اش صرفا در قلمرو جسم سالم داشتن است؟ موفقیت ها از ذهن شروع می شوند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب زندگینامه، دانلود کتاب موفقیت، موفقیت معلولان، زندگینامه افراد موفق، معلولین موفق، مبارزه با معلولیت، زندگی معلولان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.