دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نوش دارو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نوش دارو

مقاله بسیار تاثیر گذار درمورد روابط دختر و پسر در قرآن

اکنون چه تباهی در هستی به وجود آمده؟ ما چه تغییری در سر نوشت خود ایجاد کرده ایم مثلاً: سطح آب زیر زمینی در دو سه دهه ی اخیر در بعضی از مناطق بیش از 140 متر پایین رفته و اگر با این وضع پیش برویم در کمتر از یک دهه ی دیگر آب شیرین و قابل آشامیدن نداریم چه رسد به آب کشاورزی. آفت ها و بیماری های گیاهی سیر تصاعدی پیدا کرده اند و هر چه سموم تولیدی بیشتر می شوند با  رشد آفات و بیماری ها برابری نمی کنند.
بیماری های جسمی انسان ها قبل از پیری و فرسودگی جسم آنها، همه را به کام مرگ می کشد. بیماری های روانی و افسردگی و... هم نمی گذارد در همان چند روز زندگی، روی خوش ببینند. باید یکسره بنالند و لذت نعمات الهی به کامشان تلخ تر از عذاب الهی باشد. و اکنون آنچه از همه خطرناک تر است خطر از دست رفتن آبرو و حیثیت خانواده ها در اجتماع است. چیزی که دیر یا زود دامن خیلی ها را خواهد گرفت و حداکثر تا یک دهه ی آینده، بسیاری از کسانی که به ارزش های الهی پشت کرده اند، آن ها که نسبت به تربیت صحیح فرزندان خود بی تفاوت یا کم تفاوت اند و جز اقتصاد و تجمل و خود نمایی به چیزی نمی اندیشند بزرگ ترین سرمایه انسانی خود یعنی آبروی خود و خانواده شان را خواهند باخت و نانشان را در خونشان خواهند زد.

کلمات کلیدی: روابط دختر و پسر، پررسی روابط دختر و پسر در قرآن، حدود روابط اجتماعی، دانلود کتاب مذهبی، تربیت فرزند، اصول قرآنی، تربیت فرزند در اسلام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.