دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تست های قبل از جراحی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تست های قبل از جراحی

بیمار یا هر فردی که به هر دلیل پس از مراجعه به پزشک به انجام عمل جراحی توصیه می شود خواه این عمل درمانی یا غیر درمانی (اعمال زیبایی ) باشد، نیاز به انجام تعدادی اقدامات ضروری و رعایت مجموعه ای از دستورات غذایی دارویی و غیره می باشد که انجام بهتر آنها تاثیر مستقیمی در سلامت وی در حین و بعد از عمل دارد و عدم رعایت آنها گاهی صدمات جبران ناپذیری را می تواند به بیمار به وارد نماید.

لذا فرض بر این است که دستورات پزشک همواره به نفع بیماران و خانوده آنان می باشد زیرا سلامتی یک فرد تاثیر مستقیم در سلامتی خانواده وی دارد. بیمار پس از مراجعه به پزشک و پس از تشخیص پزشک متخصص مبنی بر لزوم انجام عمل جراحی، ملزم به انجام یک سری آزمایشات است که بنا بر سن و وضعیت جسمانی و همچنین نوع عمل متفاوت می باشد و تاکید می شود که این آزمایشات تنها بر اساس ضرورت تجویز شده و انجام آن کاملا ضروری می باشد. حتی اگر فرد احساس کند که از سلامتی فیزیولوژیکی خوبی برخوردار است و مشکلی ندارد باز هم باید این آزمایشات را انجام داد زیرا نتایج این آزمایشات می تواند متخصص بیهوشی را در دادن نوع داروهای مورد استفاده جهت بیهوشی راهنمایی کرده و عوارض داروها را جهت فرد بیمار به حداقل ممکن برساند.

همچنین بیماریه ایی که علائم ظاهری مشخصی ندلرند ممکن است بر اثر این آزمایشات نمایان شده که این امر باعث می شود پزشکان تدابیری را در رابطه با فرد بیمار و هرچه بهترکردن خدمات پزشکی اتخاذ نمایند.

کلمات کلیدی: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، میکروبیولوژی، test before surgery، تست قبل جراحی، جراحی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.