دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب از شنبه ها متنفرم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب از شنبه ها متنفرم

آیا از خود پرسیده اید که چرا اکثر ما از شنبه ها متنفریم. از غروب جمعه به بعد ماتم می گیریم که ای خدا، فردا دوباره شنبه شد و من باید دوباره سر کار بروم. به راستی چرا؟ چرا از شنبه ها متنفریم. در حالی که شنبه روزی است که ما از ظهر پنجشنبه و سپس جمعه در تعطیلی به سر برده ایم و باید با انرژی بیشتری نسبت به روزهای دیگر در سرکارهایمان حاضر شویم.
اکثر افراد صبح شنبه گویی به شکنجه گاه میروند. بیشتر افراد تقریبا تا ساعت 11 الی 12 ظهر شنبه سردرگم و گیج هستند. دلیل بسیار مهمی که ما از شنبه ها متنفریم این است که در زندگی هدفی نداریم و مجبور هستیم سخت برای دیگران کار کنیم تا دیگران به اهدافشان برسند.

من در کار کردن برای دیگران هیچ گونه اشکالی نمی بینم در حالیکه نداشتن هدف در زندگی موجب فرسودگی و بی انگیزگی در افراد میشود. بدون هدف زندگی کردن موجب روزمره گی و یکنواختی خواهد شد.
یکی از کمترین مزایای هدف گذاری و هدف داشتن در زندگی این است که ما نه تنها شنبه ها بلکه در روزهای دیگر هفته و حتی روزهای تعطیل با اشتیاق و علاقه سرکار حاضر شویم.

در این کتاب شما با بخش های زیر آشنا می شوید.

با روش های موثر هدف گذاری و برنامه ریزی روزانه آشنا می شوید.

چگونه هر روز خود را برنامه ریزی کنید و ابتدا چه کارهایی را انجام دهید

با سارقین زمان آشنا شده و از هدر رفتن زمان خود جلوگیری کنید

کلمات کلیدی: آموزش مدیریت زمان، مدیریت زمان، روانشناسی هدف گذاری، ناخودآگاه، عبارات تاکیدی، دانلود کتاب موفقیت، رسیدن به هدف، روانشناسی موفقیت، مدیریت کارهای روزانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.