دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نود جی اس و اکسپرس - Node.js & Express

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نود جی اس و اکسپرس - Node.js & Express

این کتاب با هدف آشنایی  شما با node.js و درباره مواردی که احتیاج داردید درباره توسعه اپلیکشن Node.js نیاز دارد تالیف شده است و این متن مشابه آموزش های “Hello World” می باشد.

هدف این است که خواننده عزیز بعد از اتمام این کتاب توانی خلق یا به عبارت دیگری تولید یا به عبارت عامیانه توانی کدنویسی کامل یک اپلیکشین تحت Node.js که به کاربرها این اپلیکشین این اجاره را می دهد که فایل ها خود را در این اپلیکشین تحت وب بارگزاری کنند و در آموزش قدم به قدم تا رسیدن به خلق کامل این اپلیکشن به توضیح قسمت به قسمت کدها می شود .

این کتاب مناسب افرادی است که پیشتر از خواندن این کتاب آشنای کافی با زبانی object-oriented نظیر Ruby . Python . PHP یا Java و همچنین حداقل تجربه ی در زمینه کار با JavaScript را داشته باشند و اگر پیشتر از این هیچ آشنائی با Node.js ندارید این کتاب مناسب شما می باشد.
لازم است خواننده پیشتر از این در جهت توسعه با زبان های یاد شده بالا تجربه ای داشته باشد و همچنین با ساختار های Object-oriented آشنای داشته باشد زیر این متن به توضیح جنس متغییر ها یا کنترل ساختمان و توابع مسائل نظیر به این نمی پردازد. جهت درک متن این کتاب نیاز است شما با ساختارهای یاد شده پیشتر از این آشنائی داشته باشید.
به هر حال همانطور که مستحضر هستید ساختار توابع( functions ) و شئی ( object ) در جاوا اکسریپت با اکثر زبان ها متفاوت است و در متن پیش رو در این خصوص جزئیات بیشتری ارائه خواهد شد.

کلمات کلیدی: جاوا اکسریپت، دانلود کتاب نود جی اس و اکسپرس، javascript، آموزش جاوا اسکریپت، دانلود کتاب برنامه نویسی جاوا، آموزش ساخت برنامه تحت وب، توسعه اپلیکشن Node js، ساخت اپلیکیشن جاوا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.